sepa Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Dzień Dobry, Mam pytanie muszę wymienić olej w skrzyni automatycznej i potrzebuję opinii innych użytkowników czy wymieniać na olej Nissana NS-3 czy na przykład Mitasu MJ-313? A może polecacie jakiś inny olej? Czekam na opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Tylko i wylacznie oryginalny olej nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sepa Opublikowano 4 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 A gdzie mogę kupić taki olej? Bo w necie bardzo słabo w dostępnością? A w Nissanie cena jest zabójcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Celnik Opublikowano Wtorek o 08:39 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 08:39 Czy ktoś z kolegów orientuje się może ile kosztuje wymiana oleju w naszej skrzyni CVT w ASO?Albo może ktoś zmieniał samemu olej i jest w stanie podać ceny "potrzebnych gratów" ? Może ktoś też wie jaki mamy dokładny model skrzyni (nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji) ?Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano Wtorek o 10:26 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 10:26 1 godzinę temu, Celnik napisał: Czy ktoś z kolegów orientuje się może ile kosztuje wymiana oleju w naszej skrzyni CVT w ASO? Albo może ktoś zmieniał samemu olej i jest w stanie podać ceny "potrzebnych gratów" ? Może ktoś też wie jaki mamy dokładny model skrzyni (nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji) ? Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Co do wymiany samemu jeśli nie masz odpowiednieko kompa diagnostycznego to nie wykonasz jej prawidłowo. A twoja przekładnia to RE0F11A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Celnik Opublikowano Wtorek o 14:11 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 14:11 Dziękuję bardzo za podanie modelu. Co do wymiany samemu jeśli nie masz odpowiednieko kompa diagnostycznego to nie wykonasz jej prawidłowo. A twoja przekładnia to RE0F11A. Czy masz na myśli ten wąski zakres temperatury oleju podczas sprawdzania poziomu?Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano Wtorek o 14:15 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 14:15 3 minuty temu, Celnik napisał: Dziękuję bardzo za podanie modelu. Czy masz na myśli ten wąski zakres temperatury oleju podczas sprawdzania poziomu? Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Tak i również skasowanie daty wymiany płynu w sterowniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Celnik Opublikowano Wtorek o 14:21 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 14:21 O to chyba tylko CONSULTem ? Żeby później niby wiedział że już zużyty i mówił żeby wymienić albo nie...Dziękuję bardzo za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Celnik Opublikowano Czwartek o 08:44 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 08:44 Czy ktoś wie ile tak naprawdę potrzeba oleju, aby wymienić go w CVT? W instrukcji jest napisane że wchodzi 7,45 L, w manualu serwisowym że ok 6,9 L. W procedurze piszą żeby spuścić całą zawartość miski, dolać ok 3 litrów, pozwolić wymieszać się temu w skrzyni, spuścić, znowu dolać ok 3 litrów, wymieszać, spuścić i znowu dolać ok 3 litrów. Sprawdzić i najwyżej dolać jeszcze 0,5 litra. To wychodzi na to że trzeba mieć praktycznie 10 L (!) żeby wymienić w ten sposób olej. A wymiana następuje w zasadzie poprzez "rozrzedzenie i wypłukanie" starego oleju... ?Ciekawe ile litrów ASO nalicza na fakturze...Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek103 Opublikowano 6 godzin temu Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) Tu masz wszystko o wymianie Mam taką skrzynię w Rogue 2019, wymiana oleju przy przebiegu 60 tys. weszło ok 4l (bez płukania) + 2 filtry i uszczelka misy. Spuszczony olej bardzo dobrze wyglądał, na magnesach zero opiłków, nie było potrzeby płukania. Zalany olej to RAVENOL NS3, skrzynia chodzi idealnie. Edytowane 6 godzin temu przez arek103 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Celnik Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Tu masz wszystko o wymianie Mam taką skrzynię w Rogue 2019, wymiana oleju przy przebiegu 60 tys. weszło ok 4l (bez płukania) + 2 filtry i uszczelka misy. Spuszczony olej bardzo dobrze wyglądał, na magnesach zero opiłków, nie było potrzeby płukania. Zalany olej to RAVENOL NS3, skrzynia chodzi idealnie. Dzięki za odpowiedz. Dużo już zrobiłeś kilometrów na tym oleju ? Poprzednio w skrzyni był NS3 Nissana?Filtry i uszczelka OEM czy jakieś zamienniki ?Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.