Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

start/stop system fault


rikard82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 24.09.2018 o 22:13, JACKO29 napisał:

Prawdopodobnie gdzieś w nadkolu.

 

A może tak dokładniej to bym jutro się położył pod furę i wyczyścił to ustrojstwo, kto wie gdzie jest kabel masy skrzyni czy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Mi ostatnio też coś podobnego się przydarzyło. Tydzień nie jeżdżony. Odpalił zgasł i na wyświetlaczu wszystkie kolory tęczy plus znany komunikat. Zadzwoniłem do assistans bo gwarancja a auto 2 lata niecałe 2017r. Przyjechał gość odpalił na lejce i powiedział że za mało mocy. Pojeździłem z godzinę podładował się, ale miałem umówiony przegląd ok. 5 dni później. W ramach gwarancji wymienili bezpłatnie na nowy mocniejszy mówiąc że rzeczywiście trafiła się słabsza partia. Narazie jest ok.

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Dwa dni temu zapaliły mi się kontrolki. Kontrolka ładowania i kontrolka CZERWONA Engine oraz komunikat Start / Stop System fault. Akumulator zamieniłem z innym autem. Kontrolki raz się świeca cały czas a raz na chwile i zgasną. Po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd kodu usterki U0111 (połączenie Can ze sterownikiem a kontroli akumulatora). Może ktoś zna temat i pomoże ??  Albo ktoś podpowie gdzie jest ten kabel masowy koło skrzyni ??

IMG_20190307_175620.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Musisz zdjąć dolna osłonę silnika. Będzie widać. U mnie w 1,6 dci nie był bezpośrednio do skrzyni przykręcony tylko zamocowany do małego wspornika.
Ja tez walczę z błędami. Wszystkie masy sprawdzone. Jedna jest przykręcona do błotnika od str. Kierowcy jedna do ramy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć, dzięki za odpowiedz. A Ty jakie błędy posiadasz? Ja dalej mam problem jak opisywałem ale nic innego się z samochodem nie dzieje. Zauważyłem ze nie działa mi tempomat tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tempomat... Start/Stop....

Już z 10 razy byłem z tym w serwisie.

30-80km i przestaje działać. Start/Stop fault potem check engine i nie działają czujniki z przodu przy parkowaniu po takiej jeździe. I nikt nic nie wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak robili kalibrację, u mnie trwało to koło 3 godz. I musieli mieć sporo wolnej przestrzenie do ustawienia luster. Dręcz ich do oporu niech szukają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2019 o 23:38, RAMA napisał:

Zrobiona była już chyba ze 3 razy. Regularnie jeżdżę w trasę i wracam do nich jak bumerang.

W warszawie masz kilka ASO do wyboru, jak w jednym sobie nie radzą to jedz do innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czytam  posty i zawsze z komunikatem "S-S sf" wyskakuja albo checki albo kontrolki ładowania, aku

 

U mnie npo w czasie jazdy np po 10 km wyskakuje komunikat . i świeci do zgaszenia silnika.  Potem przez 2 tyg nic. Poczym w trakcie jazdy po autostradzie - znowy SSsf.

Bez dodatkowych kontrolek

Oczywiście nie byłem w aso bo nie mam z czym

Edytowane przez Brzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzyku jak podłącza Ci autko do kompa to im pewnie litania z błędami wyjdzie :D  U mnie nigdy kontrolek żadnych nie było a zapisanych w kompie informacji kilkanaście wyskoczyło na przeglądzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam :)

I mnie trafił system ss- sf:(

Jakieś miesiąc temu już zaczął "szaleć" .ASO Fiałkowski owszem "zbadał  sprawę" - diagnoza: aku ok - jeździć , obserwować.

I tak sobie jeździłem i obserwowałem :rolleyes: aż wczoraj ...znów karwasz twarz:wacko: kicha.

Jadę  znów do ASO w Zielonej Górze bojowo nastawiony - zostawiam ścierwo niech robią co chca a ja chcę " zastępczaka" 

Kierownik serwisu podszedł do sprawy profesjonalnie : auto zabrane na warsztat - mi dali nowiutkiego 1.3 ( i ten zapach nowości ,który uwielbiam:P)

Jeszcze tego samego dnia tel. - auto do odbioru- aku wymienione.

Na razie jeździ cacy - zobaczymy jak długo.....

ASO zachowało się jak należy - a zwłaszcza kierownik serwisu- można? - można!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i "to se wratiło":angry:

Raz jest , raz nie , raz zaraz po odpaleniu innym razem w trakcie jazdy- zero jakiejś reguły.....

Kontrolka akumulatora i komunikat o błędzie ss.

W środe na warsztat i auto zastępcze.

Ciekawe czy sobie poradzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
W dniu 17.01.2018 o 13:23, jagapiotrek napisał:

zaświeciły mi się równocześnie dwie kontrolki Start / Stop System fault oraz Check Engine, wszystkie powyższe tematy mówią jedynie o Start / Stop System fault 

u mnie to samo przy czym żółta kontrolka to błąd P0138 i P0037

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam to od pół roku i poza niedziałającym tempomatem nic się nie dzieje a zrobiłem już jakieś 7tys.km...akumulator wymieniony...póki co jeżdżę dalej...

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.11.2019 o 10:32, krzysiekj26 napisał:

u mnie to samo przy czym żółta kontrolka to błąd P0138 i P0037

@krzysiekj26 Mam w tej chwili dokładnie te same błędy u mnie w J11 1,6 DIG-T i wczoraj po raz pierwszy dostałem komunikat mi się Start/Stop system fault (bez żadnej dodatkowej kontrolki). Po odpaleniu dziś auta i przejechaniu ok 40km znów  Start/Stop system fault  tym razem z check engine (żółtak kontrolka).

Czy udało Ci się tego pozbyć problemu?

Te błędy zobaczyłem dziś dopiero jak zacząłem grzebać po tym Start/Stop system fault + check engine.

Najpierw użyłem programu Digimoto - on znalazł błąd P0201 - czyli wtrysk na pierwszym cylindrze oraz 2 błędy P3800 i P3700 których nie zidentyfikowałem. Wszystkie błędy dały się skasować o po ich skasowaniu zniknął check engine.

Później użyłem programu SDProg - on znalazł wyżej opisane błędy P0138 (sonda lambda 2 (czujnik O2), rząd 1 - wysokie napięcie) i P0037 (HO2S Heater Control Circuit Low Bank 1 Sensor 2)  

Te błędy są permanentne - po usunięciu od razu pojawiają się na nowo - ale check engine się nie świeci....

Żeby było śmieszniej u mnie gwarancja skończyła się 16 listopada.

Jak ktoś będzie miał coś nowego do niech da znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój  X-Trail T32  1.6T   TEKNA   2 x wymiana na gwarancji sondy lambda nr 1. Objaw Start/Stop system fault + check engine. Wczoraj  check engine w sumie przejechane 28500 km :) telefon do serwisu, diagnostyka 3 grudnia najszybszy wolny termin, ponownie nie ma auta zastępczego a czas diagnostyki to jak zawsze 2 godziny bo otwarcie i zamkniecie zlecenia to minimum godzina :) wiadomo o co chodzi.  Potem zamawianie części telefon na wizytę i następne 2 godziny zmarnowanego czasu na serwisie bo sama wymiana to 15 minut. Złożyłem reklamacje w centrali nissana i pojechałem do kolegi odczytać kod tym razem sonda 2. Konkretnie P0138 obwód sondy lambda-blok cylindrów nr 1, czujnik 2-wysoki poziom napięcia. Ciekawe co wyjdzie w serwisie.

Porada kolegi bo przerabiał ten temat także w hondach. Wysoki poziom napięcia świadczył o złej masie czyli dobrze musiał oczyścić element do którego przykręcał przewód z masą od czujnika. Może ta informacja komuś pomoże.

Od paru miesięcy doszło skrzypienie w układzie kierowniczym przy skręcaniu kierownicą najpierw w lewo teraz już w obie strony.

Na temat auta już nie będę się wypowiadał jak skończy się leasing to sprzedaje. Jest to pierwszy i ostatni nissan.

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a czy ktoś z was miał taką sytuację jak ja - czyli jeździł i nic z tym nie robił przez dłuższy czas? Ja śmigam tak ponad pół roku i poza brakiem tempomatu i start-stopu nic złego (mam nadzieję) się nie dzieje - zrobione tak ostatnie 8tys.km

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem bo za bardzo nie mam gdzie - mieszkam na zadupiu a wizyta w serwisie to ponad 150km w dwie strony i jakoś czasu brak - poza tym nie zauważyłem jakichś dziwnych niepokojących objawów od ponad pół roku więc tak trochę olałem sprawę i jeżdżę dalej

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...