Patryk92 Opublikowano 5 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 Witam. Wymieniałem sprzęgło w Patrolu Y60 2.8 td 116km 1994rok. Przy odciąganiu skrzyni od silnika (I popuszczaniu jej lekko w dół) zapomniałem o lewarku zmiany biegów I w pewnym momecie skrzynia zawisła mi na nim. Lewarek zaczepił (zaklinował się) o podłogę w środku pojazdu). Podniosłem skrzynię poprawiłem co trzeba i udało mi się już wymienić sprzęgło wszystko poskładane tak jak książka pisze", wsiadam do Patrola a tam niespodzianka. Lewarek zmiany biegów lata sobie luźno i nie można wybrać żadnego biegu. Co to może być? Czy przy tym jam mi skrzynia zawisła na lewarku to wyszedł od z takiej tulei plastikowej? Wystarczy o góry otworzyć i da radę zrobić? POMOCY!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 Hej, nikt się nie odzywa z patrolowców, pewnie ugrzęźli w błocie, a ja nie naświetle Ci sprawy. Co prawda zrzucałem kilka razy 2,8 że skrzynią poziom niżej, ale nigdy nie zawisła jak piszesz i nie było opisywanego przez Ciebie problemu. Jeśli chcesz dostać się od góry, to i tak musisz zwalić całość w dół i wtedy, otwierając dekiel górny od wybieraka masz wgląd do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.