voodoo_child Opublikowano 25 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2023 Cześć wszystkim, Swojego Qashqai'a 2.0 benzynę kupiłem rok temu. W trakcie jazdy próbnej zauważyłem buczenie/szumienie docierające z tyłu. Nie jest ono jakoś wybitnie głośne, ale według mnie ewidentnie coś jest nie tak. Początkowo myślałem, że to wina łożysk. Mechanik stwierdził, że łożyska są w porządku i zasugerował, że to może wina starych opon. Kupiłem dwa nowe komplety opon i zarówno na letnich, jak i na zimowych dźwięk jest dokładnie taki sam. No i jeżdżę tak od roku. Szum przy każdej prędkości jest taki sam, jest uzależniony od nawierzchni po jakiej jadę. Odnoszę wrażenie, jakby wszystkie dźwięki z opon były przenoszone bezpośrednio do środka samochodu, bez żadnego wytłumienia. Jak jadę po mokrej nawierzchni to jest taki szum wody, jakbym miał drzwi z tyłu otwarte a rano jak nacisnę hamulec to słyszę tarcie klocków o tarcze. Czy ktoś z forumowiczów ma może pomysł co może być tego powodem? A może po prostu "ten typ tak ma". Będę wdzięczny za wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesteros Opublikowano 25 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2023 Roletę bagażnika masz odsuniętą? Jak jej nie zasunę to ewidentnie dźwięki z zewnątrz tyłu są głośniejsze. Masz napęd na 4 koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo_child Opublikowano 25 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2023 24 minuty temu, chesteros napisał: Roletę bagażnika masz odsuniętą? Jak jej nie zasunę to ewidentnie dźwięki z zewnątrz tyłu są głośniejsze. Masz napęd na 4 koła? Roletę bagażnika mam cały czas zamkniętą. Mam napęd na przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...