zygol Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 (edytowane) Na wstępie napiszę, że samochód zakupiłem w listopadzie 2022, samochód jest z polskiego salonu i w chwili obecnej ma przebieg 121000 km, silnik 1.6 dci. Posiadam pełną dokumentację m.in. wszystkie faktury na części eksploatacyjne jakie od początku były wymieniane w samochodzie. W październiku 2022 przy przebiegu 113000 km w samochodzie była regenerowana turbosprężarka oraz dpf - przynajmniej tak wynika z faktury. W dniu wczorajszym niestety ale samochód odmówił posłuszeństwa - diagnoza mechanika jednoznaczna - padła turbosprężarka. Czy jest możliwe aby po przejechaniu 8000 km turbina padła ponownie ?? a jeżeli tak to co może być tego powodem ??? Edytowane 7 Kwietnia 2023 przez zygol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Jest jak najbardziej mozliwe ze padla. Przy wymianie turbo jest jeszcze masa rzeczy ktore trzeba zrobic, aby przywrocic silnik do stanu uzywalnosci.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 witam na początku niech wyciągną turbo przy tobie i niech ją rozbiorą jak jest turbina zasyfiała geometria to samo syf czyli nic przy niej nie robili, po drugie jeśli wymienili turbo to czy dali lub wyczyścili nowe przewody olejowe? Widzisz będziesz wymieniał turbinę co roku zamiast cały film oleju wymienić od turbinki lepiej pożegnaj tych mechaniorów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.