Pawel92 Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Witam. Postanowiłem zajrzeć do swojej primery by naprawić usterkę braku dźwięku kierunków i pozostawionych włączonych świateł. Zlokalizowałem głosnik za to odpowiedzialny, który jest za zegarami. Poszedłem za przewodami od tego głośnika i dotarłem pod kierownicę, nad pedał gazu. Tam zlokalizowałem ukryty włącznik, który włącza/wyłącza głośniczek. Był wyłączony, dlatego myślałem, że jest jakaś awaria tego głosnika. Po włączeniu włącznika, co prawda dostaję sygnał że zapomniałem wyłączyć świateł, ale kierunkowskazy "pykają" nie tak jak powinny. Wygląda to tak: Włączam lewy kierunek - jedno głośne piknięcie (jak przy sygnale o światłach) a potem ciche pykanie, i tak za kazdym razem gdy włączam lewy kierunek. Włączam prawy kierunek i ty sprawa jest poważniejsza, bo piszczy głośno za każdym razem gdy idzie sygnał z przerywnika na kierunek. Gdzie może być problem? W głośniczku czy raczej w sterowniku do kierunków, tak jak napisano w tym artykule: https://www.scribd.com/doc/306569329/199-Nissan-Primera-P12-2003r-Pikanie-Kierunkowskazow-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.