VQPower Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 jak juz Coobcio wie i jeszcze paru klubowiczow, ubzduralem sobie zamiane silnika z 3.0 na 3.5. tak dokladnie 3.5. oczywiscie nie obejdzie sie bez pewnych kosmetycznych modyfikacji. co o tym sadzicie?? koszt nie az taki duzy. maxymalnie 2000$ jesli bede to robil z pomoca kolegow. Dodam ze najdrozszy bedzie silnik ok 1200 do 1500$ taki co ma malo mil. bo o nowce nie mysle 4000 - 5000$ :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 sprzedasz potem stary to koszty spadna, bardzo ciekawy mod, laduj od razu silnik z 350Z, mial wiecej kucy niz w maxi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 sprzedasz potem stary to koszty spadna, bardzo ciekawy mod, laduj od razu silnik z 350Z, mial wiecej kucy niz w maxi no niestety nie moge wziasc silnika z 350Z musi to bys silnik z auta ktore ma naped na przednie kola. w gre wchodzi maxima 02-06, altima 3.5 SE, SER, badz nissan murano w wersji AWD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 n tak no to Wacu mnie bedzie dymal na kazdych swiatlach ,,,,,,,,,,lzejsza furka moc taka sama........ :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 n tak no to Wacu mnie bedzie dymal na kazdych swiatlach ,,,,,,,,,,lzejsza furka moc taka sama........ :wink: wez to pod uwage ze ja bede mial lzejsze kolo zamachowe plus inny mody :wink: moja maxima, na manualu w konfiguracji z silnikiem 3.5 CAI, calym wydechem, bedzie rabac wysoka piatke do 60mph i srednia 13 na 400m. tak wiec 350Z na automacie moze wachac moje spaliny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 zycze powodzenia bo bardzo mi sie ten pomysl spodobal, naprawde niezle by to zapier... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 mysle ze na wiosne zaczne kolekcjonowac wymagane graty. powiem szczerze ze z wymiana silnika jest mniej pieprzenia jak ze zmiana skrzyni. jedyna rzecza ktorej nie bede mial, a jest w silnikach 3.5l to zmienna faza rozrzadu. ziwazane jest to ze nie bede zmianial ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Co najfajniejsze jest to że nowy manual bedize pasować do silnika 3,5 jak ulał, no i wreszcie wacu poprawi ci się moment w dolnej parti obr. Pojemność robi swoje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Co najfajniejsze jest to że nowy manual bedize pasować do silnika 3,5 jak ulał, no i wreszcie wacu poprawi ci się moment w dolnej parti obr.Pojemność robi swoje... robi robi. brak kasy tez daje popalic. ale powolutku. skoncze ze skrzynia to sprzedam stare graty, dostane zwrot podatku to bedzie kasa na silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 jeszcze nawiazujac kuba do twojej wypowiedzi: licze na jakies 260 moze 270 koni i moment pomiedzy 350 a 400Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 spory przedzial z Nm :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 spory przedzial z Nm :wink: no nie wiem ile bedzie dokladnie bo bede uzywal ECU ten co mam teraz a nie z wersji 3.5. do tego dolicz ypipe + reszta wydechu i pare drobiazfow ktore pozwola uwolnic (nie mylic ze dodadza) pare zrebakow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Będzie manual to bedzie mozna na DYNO pojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 WACIU a czemu nie zmieniasz ECU??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 WACIU a czemu nie zmieniasz ECU??? zwiazene to jest z tym ze musialbym przekladac cale okablowanie, stacyjke, zamki, klucze, immobilajzer (rozebrac pol auta), po drugie przepustnica sterowana jest elektronicznie (nie ma linki od gazu) co za tym idzie musialbym zalozyc oryginalny pedal gazu ze wszystimi czujnikami i ze wzgledu na jego ksztalt nie ma go jak wsadzic do mnie. jedyne co trace na tym ze bedzie stary ECU to zminna faza rozrzadu (bede mial max 10 koni mniej jak z 3.5 ECU) a tak to zaloze tylko przepustnice od pathfindera wsadze silnik i jade dalej. dzien roboty a nie tydzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 SMT6 moglo by Ci spokojnie sterować zmienną fazą rozrządu a ponadto troche mozna auto pociągnąc zaplonami i paliwkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 SMT6 moglo by Ci spokojnie sterować zmienną fazą rozrządu a ponadto troche mozna auto pociągnąc zaplonami i paliwkiem [/quotno no o tym samym pomyślałem........ ale coobcio mnie wyprzedził, w końcu świnka to już nie taki duży koszt a mógłbyś wyciągnąć dodatkowe koniki a zmienne fazy sie przydają bo silnik jest bardziej elastyczny, zresztą przy tej pojemności raczej i tak nie będziesz miał problemów z elastycznościa :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 nawet nie wiedziales ze smt6 moze sterowac zminna faza rozrzadu. widze ze trzeba bedzie pomyslec nad tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 I To nawet do tego silnika co masz mozesz śmiało podpiąć. Sterowanie zmiennymi fazami w kazdej dowolnej chwili będziesz mogł podpiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 I To nawet do tego silnika co masz mozesz śmiało podpiąć.Sterowanie zmiennymi fazami w kazdej dowolnej chwili będziesz mogł podpiąc. to w rtakim ukladzie musze sie dowiedziec na jakich obrotach to uaktywnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Najlepiej to ustawić na hamowni, tak żeby po zmianie biegu ciągle być w fazie OSTREJ kolektora ssacego. Zapenwe bedzie to przedział 4000-6500rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Najlepiej to ustawić na hamowni, tak żeby po zmianie biegu ciągle być w fazie OSTREJ kolektora ssacego.Zapenwe bedzie to przedział 4000-6500rpm wiem. trzeba to bedzie dokladnie ustawic. wiem jak jeden koles regulowal sobi otwieranie krotszych kanalow ssacych. wstepnie ustawil na 5000rpm puznej na 4800. na wczesniejszym otwarciu kanalow zyskal ok 5 zrebakow. ale jak kuba mowi trzeba bedzie to zbadac na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 WACIU a czemu nie zmieniasz ECU??? zwiazene to jest z tym ze musialbym przekladac cale okablowanie, stacyjke, zamki, klucze, immobilajzer (rozebrac pol auta), po drugie przepustnica sterowana jest elektronicznie (nie ma linki od gazu) co za tym idzie musialbym zalozyc oryginalny pedal gazu ze wszystimi czujnikami i ze wzgledu na jego ksztalt nie ma go jak wsadzic do mnie. jedyne co trace na tym ze bedzie stary ECU to zminna faza rozrzadu (bede mial max 10 koni mniej jak z 3.5 ECU) a tak to zaloze tylko przepustnice od pathfindera wsadze silnik i jade dalej. dzien roboty a nie tydzien 10 kucy mniej e to cie bede dymal :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 WACIU a czemu nie zmieniasz ECU??? zwiazene to jest z tym ze musialbym przekladac cale okablowanie, stacyjke, zamki, klucze, immobilajzer (rozebrac pol auta), po drugie przepustnica sterowana jest elektronicznie (nie ma linki od gazu) co za tym idzie musialbym zalozyc oryginalny pedal gazu ze wszystimi czujnikami i ze wzgledu na jego ksztalt nie ma go jak wsadzic do mnie. jedyne co trace na tym ze bedzie stary ECU to zminna faza rozrzadu (bede mial max 10 koni mniej jak z 3.5 ECU) a tak to zaloze tylko przepustnice od pathfindera wsadze silnik i jade dalej. dzien roboty a nie tydzien 10 kucy mniej e to cie bede dymal :wink: zobaczymy. nie zapomnij ze bede mial aluminiowe kolo zamachowe i pasowe tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 a smt6 w usa jest dostepne?może głupie pytanie ale nie wiem . :roll: czy bedzie działało dobrze z nowym motorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.