Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

moj taki cichy plan VQ30 na VQ35


VQPower
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak juz Coobcio wie i jeszcze paru klubowiczow, ubzduralem sobie zamiane silnika z 3.0 na 3.5. tak dokladnie 3.5.

oczywiscie nie obejdzie sie bez pewnych kosmetycznych modyfikacji. co o tym sadzicie??

koszt nie az taki duzy. maxymalnie 2000$ jesli bede to robil z pomoca kolegow. Dodam ze najdrozszy bedzie silnik ok 1200 do 1500$ taki co ma malo mil. bo o nowce nie mysle 4000 - 5000$ :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedasz potem stary to koszty spadna, bardzo ciekawy mod, laduj od razu silnik z 350Z, mial wiecej kucy niz w maxi

 

no niestety nie moge wziasc silnika z 350Z

musi to bys silnik z auta ktore ma naped na przednie kola.

w gre wchodzi maxima 02-06, altima 3.5 SE, SER, badz nissan murano w wersji AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n tak no to Wacu mnie bedzie dymal na kazdych swiatlach ,,,,,,,,,,lzejsza furka moc taka sama........ :wink:

 

wez to pod uwage ze ja bede mial lzejsze kolo zamachowe plus inny mody :wink:

 

moja maxima, na manualu w konfiguracji z silnikiem 3.5 CAI, calym wydechem, bedzie rabac wysoka piatke do 60mph i srednia 13 na 400m.

tak wiec 350Z na automacie moze wachac moje spaliny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze na wiosne zaczne kolekcjonowac wymagane graty.

powiem szczerze ze z wymiana silnika jest mniej pieprzenia jak ze zmiana skrzyni.

 

jedyna rzecza ktorej nie bede mial, a jest w silnikach 3.5l to zmienna faza rozrzadu. ziwazane jest to ze nie bede zmianial ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co najfajniejsze jest to że nowy manual bedize pasować do silnika 3,5 jak ulał, no i wreszcie wacu poprawi ci się moment w dolnej parti obr.

Pojemność robi swoje... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co najfajniejsze jest to że nowy manual bedize pasować do silnika 3,5 jak ulał, no i wreszcie wacu poprawi ci się moment w dolnej parti obr.

Pojemność robi swoje... :D

 

robi robi.

brak kasy tez daje popalic. ale powolutku.

skoncze ze skrzynia to sprzedam stare graty, dostane zwrot podatku to bedzie kasa na silnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spory przedzial z Nm :wink:

 

no nie wiem ile bedzie dokladnie bo bede uzywal ECU ten co mam teraz a nie z wersji 3.5. do tego dolicz ypipe + reszta wydechu i pare drobiazfow ktore pozwola uwolnic (nie mylic ze dodadza) pare zrebakow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WACIU a czemu nie zmieniasz ECU???

 

zwiazene to jest z tym ze musialbym przekladac cale okablowanie, stacyjke, zamki, klucze, immobilajzer (rozebrac pol auta), po drugie przepustnica sterowana jest elektronicznie (nie ma linki od gazu) co za tym idzie musialbym zalozyc oryginalny pedal gazu ze wszystimi czujnikami i ze wzgledu na jego ksztalt nie ma go jak wsadzic do mnie.

jedyne co trace na tym ze bedzie stary ECU to zminna faza rozrzadu (bede mial max 10 koni mniej jak z 3.5 ECU)

 

a tak to zaloze tylko przepustnice od pathfindera wsadze silnik i jade dalej.

dzien roboty a nie tydzien :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SMT6 moglo by Ci spokojnie sterować zmienną fazą rozrządu a ponadto troche mozna auto pociągnąc zaplonami i paliwkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SMT6 moglo by Ci spokojnie sterować zmienną fazą rozrządu a ponadto troche mozna auto pociągnąc zaplonami i paliwkiem :)[/quotno

 

no o tym samym pomyślałem........ ale coobcio mnie wyprzedził, w końcu świnka to już nie taki duży koszt a mógłbyś wyciągnąć dodatkowe koniki :) a zmienne fazy sie przydają bo silnik jest bardziej elastyczny, zresztą przy tej pojemności raczej i tak nie będziesz miał problemów z elastycznościa :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I To nawet do tego silnika co masz mozesz śmiało podpiąć.

Sterowanie zmiennymi fazami w kazdej dowolnej chwili będziesz mogł podpiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I To nawet do tego silnika co masz mozesz śmiało podpiąć.

Sterowanie zmiennymi fazami w kazdej dowolnej chwili będziesz mogł podpiąc.

 

to w rtakim ukladzie musze sie dowiedziec na jakich obrotach to uaktywnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to ustawić na hamowni, tak żeby po zmianie biegu ciągle być w fazie OSTREJ kolektora ssacego.

Zapenwe bedzie to przedział 4000-6500rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to ustawić na hamowni, tak żeby po zmianie biegu ciągle być w fazie OSTREJ kolektora ssacego.

Zapenwe bedzie to przedział 4000-6500rpm

 

wiem. trzeba to bedzie dokladnie ustawic. wiem jak jeden koles regulowal sobi otwieranie krotszych kanalow ssacych. wstepnie ustawil na 5000rpm puznej na 4800. na wczesniejszym otwarciu kanalow zyskal ok 5 zrebakow. ale jak kuba mowi trzeba bedzie to zbadac na hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WOJTUSMAXIMUS02
WACIU a czemu nie zmieniasz ECU???

 

zwiazene to jest z tym ze musialbym przekladac cale okablowanie, stacyjke, zamki, klucze, immobilajzer (rozebrac pol auta), po drugie przepustnica sterowana jest elektronicznie (nie ma linki od gazu) co za tym idzie musialbym zalozyc oryginalny pedal gazu ze wszystimi czujnikami i ze wzgledu na jego ksztalt nie ma go jak wsadzic do mnie.

jedyne co trace na tym ze bedzie stary ECU to zminna faza rozrzadu (bede mial max 10 koni mniej jak z 3.5 ECU)

 

a tak to zaloze tylko przepustnice od pathfindera wsadze silnik i jade dalej.

dzien roboty a nie tydzien :D

10 kucy mniej e to cie bede dymal :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WACIU a czemu nie zmieniasz ECU???

 

zwiazene to jest z tym ze musialbym przekladac cale okablowanie, stacyjke, zamki, klucze, immobilajzer (rozebrac pol auta), po drugie przepustnica sterowana jest elektronicznie (nie ma linki od gazu) co za tym idzie musialbym zalozyc oryginalny pedal gazu ze wszystimi czujnikami i ze wzgledu na jego ksztalt nie ma go jak wsadzic do mnie.

jedyne co trace na tym ze bedzie stary ECU to zminna faza rozrzadu (bede mial max 10 koni mniej jak z 3.5 ECU)

 

a tak to zaloze tylko przepustnice od pathfindera wsadze silnik i jade dalej.

dzien roboty a nie tydzien :D

10 kucy mniej e to cie bede dymal :wink:

 

zobaczymy. nie zapomnij ze bede mial aluminiowe kolo zamachowe i pasowe tez :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...