Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Aktualizacja mapy


uzyiel85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy spotkał się ktoś z komunikatem podczas próby aktualizacji map: ,,okres serwisu aktualizacji map wybiegł,, tak ,,wybiegł,, chyba błąd z tłumaczeniem na pl zamiast wygasł. Niemniej jednak dziwny fakt bo nissan z 2022 roku czyżby licencja na aktualizację się sie nagle skończyła? Ktoś miał takie temat?

Dzięki zgory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@uzyiel85 Sprawdź w aplikacji nissan connect twoją subskrypcję ja mam premiere edition ma już dokładnie 2 lata i moja subskrypcja aktywowana w wakacje (wtedy go kupiłem) wygasa Październiku 2024
W aplikacji w prawym górym rogu klikasz na ikonę koszyka i tam masz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki też mam premierę edition na siebie subskrybuje aktywowałem w styczniu tego roku w aplikacji widzę że do 06.94.2025 więc nie wiem dlaczego wywala mi błąd dziś się wylogować auto i podpiąć raz jeszcze

 

Edytowane przez uzyiel85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@uzyjeI85 mam taki sam problem jak ty, komunikat -abonament serwisu aktualizacji mapy wygasł-sprawa wylądowała w ASO ,serwis nie mogąc zaktualizować mapy i usunąć błędu kontaktuje się z informatykami z Nissan/Astara Polska. Trzeba było podać zdjęcia- ID Nissan Connect, wersje mapy oraz wyskakującego błędu. Jak mi przekazano sprzęt się zawiesił i trzeba było wgrać mu nowy program/pliki po czym mapa została zaktualizowana w warunkach serwisu do najnowszej. Jednak komunikat/błąd dalej wyskakuje i czekam na odpowiedz z centrali Nissan/Astara oraz ASO co dalej z tym zrobić. 

Edytowane przez Olo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo w czwartek mam wizytę to im to dodatkowo przekażę.

Daj znać jak możesz tu jak się u ciebie to finalnie skończyło to i moim w ASO podpowiem.Widac będzie prawdopodobnie się z tego jakiś większy problem robił. Niemniej Jednak dzięki z gory

Edytowane przez uzyiel85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@uzyjeI85.Jeżeli masz chwile czasu ,to napisz maila do centrali Nissana Polska ,opisz im tą sytuacje i nazwę błędu, który ci wyskakuje przy aktualizacji mapy. Czym nas będzie więcej to dostaną szybszych ruchów. Kontakt z nimi jest dobry, zarówno tel. jak i mailowy. Trochę cię pokieruje: piszesz na adres:  bok_nissan@astara.com ,musisz podać numer vin auta, zrób zdjęcie ze stacji medialnej tego błędu ,zdjęcie wersji nawigacji-musisz wejść w informacje-informacje o systemie-info o wersji oraz zdjęcie ID aplikacji Nissan connect-ustawienia -usługi nissan con--ID urządzenia ,te 3 zdjęcia/pliki wraz z opisem i nr.vin im wysili. Do 72 godzin będziesz miał jakąś odpowiedz. Jeżeli nie to tu masz telefon do bok -biura obsługi klienta -kontakt z tymi paniami jest ok.22 6310748  .Podaj również ASO ,które serwisuje ci auto. Jak możesz to napisz jaką masz aktualnie wersje mapy.

Edytowane przez Olo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po aktualizacji mapy z listopada 2023r również mam wersje 17445_0_13 w/g serwisu aktualna, czyli zakładam ,że pokrycie drogowe będzie z roku 2022, poprzednia miała końcówkę 06 .Daj znać na forum jak ASO usunie ci ten błąd aktualizacji i co było przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj sprawdzałem, czy są jakieś aktualizacji i przy próbie aktualizacji mapy wyskoczył komunikat "Abonament serwisu aktualizacji mapy wybiegł". Subskrypcja ważna jeszcze ponad 2 lata. Moja wersja mapy 17445_0_12, a nawigacji nav20.08_stabi_2021.32.1. Czyli wychodzi na to, że mam starszą wersję oprogramowania, chyba, że też tak macie.
To wygląda na jakiś błąd w centrali Nissana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej to masz jeszcze starszą wersję niż ja z Olo'em. To wychodzi na to że faktycznie jakiś pojawiający się coraz częściej problem centrali. W czwartek mam wizytę w ASO ciekawe jak zareagują na info że nie tylko ja mam taki problem. Bo wychodzi na to że ten błąd blokuje jakąkolwiek aktualizację przyszłą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,dzisiaj po 9.00 dostałem info ,z centrali Nissan ,abym sprawdził aktualizacje mapy .Okazuje się ,że działa i błąd zniknął .Cuda na kiju.to co nie zrobił serwis ASO ,informatycy z centrali zrobili zdalnie .Opłacało się mailować z centralą Nissana. Dlatego zachęcam wszystkich do kontaktu z nimi w każdej sprawie dot,J12 niezależnie od ASO ,jedno nie wyklucza drugiego. Instrukcje macie powyżej. Sprawdzajcie czy u was również aktualizacja ruszyła i błąd zniknął .pozdrawiam

IMG_20231104_180310.jpg

IMG_20231128_101703.jpg

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Dziś również i ja otrzymałem info z centrali nissana po 5 dniach od zgłoszenia sprawy mailem. Żebym sprawdził i wszystko działa. Szkoda że technicy z ASO odrazu nie mówią w czym rzecz straciłem tylko 2h w ASO na ręczne wgrywanie mapy z pendriva. A po procesie błąd jak był tak był. Morał taki jeśli zdarzy wam się to co mnie i Olowi odrazu pisać do centrali, sprawę widać już znają bo ogarniają w 5 dni roboczych.

Pozdrawiam 

Edytowane przez uzyiel85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oto chodziło ,aby programiści z centrali Nissana naprawili to co sami spiepszyli .ASO nie ma pojęcia jak usunąć ten błąd. A tak na marginesie ,pytałem w centrali ,czy po okresie gwarancji aktualizacje map będą bezterminowe i bezpłatne. Odpowiedz jaka otrzymałem- na ten moment aktualizacje pozostają darmowe po zakończeniu gwarancji- słowo klucz to- na ten moment ,pożyjemy ,zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ja też do nich napisałem i dostałem odpowiedź od Pauliny, żeby zaktualizować mapy przez Map Update Tool, ale nie da się, bo QQ nie chce zapisać plików na USB. Tzn. zapisuje ale tylko jeden mały plik. Przy próbie aktualizacji przez WI-FI dalej jest komunikat, że Abonament aktualizacji wybiegł.  :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co na to ASO, jeżeli ten błąd wyskakuje ci od kilku miesięcy, to pewnie wina oprogramowania stacji multimedialnej ,od tego jest ASO ,aby przekazać ci auto sprawne i wolne od wad-atakuj ich do skutku, zanim się nie skończy gwarancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam mam pytanie co do aktualizacji map .

Kiedy była ostatnia aktualizacja?

mam auto z kwietnia 2024 jest listopad nie bylo zadnej aktualizacji, ale wydaje mi sie że mapy nie sa aktualne.

Sprawdzałem przez wi-wi

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyzwyczaj się. Ja to coś, co Nissan dumnie nazywa nawigacją, nazywam produktem "nawigacjopodobnym". Wyjaśnienie dla młodszych użytkowników: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyrób_czekoladopodobny.

Zacznij korzystać z Android Auto / Car Play i nie będziesz się musiał zastanawiać, czy masz aktualne mapy, czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wpadła mi aktualizacja oprogramowania i aktualizacja map

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, u mnie też godzinę temu nastąpiła aktualizacja mapy. Jeszcze jej nie testowałem. Poprzednia wersja była beznadziejna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...