Jani Opublikowano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 Dzień dobry, Jestem nowy na forum i świeżym posiadaczem Nissana QQ (SL AWD) Rouge Sport 2018 (z Kanady). Czy moje auto obsługuje Android Auto? (port USB znajduje się w samochodzie lecz po podłączeniu telefonu nic na ekranie się nie wyświetla). Mam też problem z zalogowaniem się do Nissan Connect, ponieważ nie znajduje mi mojego VIN-u, czy to przez to że jest sprowadzany z poza Europy? Czy ktoś miał podobny problem i potrafił go rozwiązać? Jakieś wskazówki? Czy Jest możliwość zmiany oprogramowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus51 Opublikowano 18 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 W dniu 17.12.2023 o 10:02, Jani napisał: Czy moje auto obsługuje Android Auto? (port USB znajduje się w samochodzie lecz po podłączeniu telefonu nic na ekranie się nie wyświetla). Mam też problem z zalogowaniem się do Nissan Connect, ponieważ nie znajduje mi mojego VIN-u, czy to przez to że jest sprowadzany z poza Europy? Po pierwsze Android Auto instalujesz jako aplikację na telefonie, o ile systemowo już nie była zainstalowana. Później łączysz telefon z autem za pomoca kabla usb. jeśli Twoje auto obsługuje Android Auto to na ekranie w lewym dolnym rogu pokarze się trójkącik skierowany szpicem do góry. Dopiero po kliknięciu w ten trójkącik ekran przechodzi w tryb Android Auto. Nie działa wtedy wybieranie komend głosowych bo rządy przejmuje Android ? Można to zrobić też bezprzewodowo ale trzeba do tego dodatkowe urządzenie. Co do drugiego pytania to mam auto z 2018 i też twierdzi że jest zły vin, tak że odpuściłem sobie Nissan Connect Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jani Opublikowano 18 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 Niestety po podłączeniu telefonu przez USB nic na ekranie się nie wyświetla. Czy może w telefonie trzeba coś ustawić ? Przesył danych itp? Jedynie udało się sparować telefon po Bluetooth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_B Opublikowano 18 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 @Jani, tak jak Ci pisałem na priv. Twój model radia (z kartą SD na mapy) nie obsługuje Android Auto. I choć byś nawet odprawił czary nad radiem, to Android Auto nie zadziała. Szkoda Twojego czasu na kombinowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.