szamot252 Opublikowano 27 Lutego 2024 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2024 Cześć, od pewnego czasu świecą mi się dwie kontrolki - silnika i trakcji, najpierw włącza się kontrolka silnika a za jakiś czas kontrolka trakcji i z automatu auto wchodzi w tryb awaryjny. Obie kontrolki pojawiają się i znikają tym samym tryb awaryjny również. Tryb awaryjny w tym przypadku oznacza utratę mocy w aucie tzn bardzo cieżko się rozpędza, a max jedzie z prędkością 80 km/h. Auto było podpinane pod kompa i miało stały błąd ABS i błąd C1130. W serwisie nissana stwierdzili że to jest coś związanego z kolektorem (jest to wersja amerykańska nissana juke), kolektor sprawdzili, pomimo wszystko przeczyścili choć nie był zabrudzony i wszystko jest w nim sprawne .Auto jeździło dwa dni poprawnie, na trzeci dzień włączyła się kontrolka silnika i potem trakcji, auto znowu zaczęło jeździć w trybie awaryjnym. Może ktoś z Was zna taki przypadek ? W serwisie rozkładają ręce, a w wielu warsztatach nie znają się na rzeczy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlenda49 Opublikowano 27 Lutego 2024 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2024 Sprawdź czujnik ciśnienia spalin, lewy górny róg silnika, czujnik jest połączony z kolektorem wylotowym cienka rurka która jak się zapcha to generuje różne dziwne wydawało by się nie związane z tym czujnikiem błędy, Na szybko sprawdź piórkiem lub bibułą czy z rurki jest jakiś wydmuch spalin, jeśli nie to linka od przerzutki, cienka wkrętarka i przepychaj. Zobacz na YouTube sporo filmików o tym czujniku jest, ot choćby te Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot252 Opublikowano 27 Lutego 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2024 Podziękowania, sprawdze niezwłocznie i dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlenda49 Opublikowano 28 Lutego 2024 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2024 (edytowane) dodam tylko że masz inny silnik , to może ten czujnik nie jest w lewym górnym rogu, jak 1,5 HDI charakterystyczne jest to, żę metalowa rurka z kolektora jest zakończona przewodem gumowym do którego wsadzony jest czujnik Edytowane 28 Lutego 2024 przez mlenda49 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Admiros Opublikowano 6 Marca 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2024 I jak udało się rozwiazać problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot252 Opublikowano 6 Marca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2024 W aso skasowali błedy i sie nie świecą kontrolki, ale mocy znowu po jakims czasie nie ma? choć jej brak nie pojawia sie tak szybko jak wczesniej. Jutro jade do mechanika jtory juz sie za ten problem bral przed aso ale teraz szukal problemu na angielskich forach bo tam pracowal chwile i podobno chyba wie o co chodzi jutro mu zawoże i zobaczymy. Odezwe sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.