mitet Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Widzę dwa korki, jeden na chłodnicy a drugi na kanciastym delikatnym zbiorniczku. W instrukcji są 2 rozwiązania z korkiem na chłodnicy i bez korka z zbiorniczkiem wyrównawczym ciśnieniowym. Po co jest ten zbiorniczek kanciasty w rozwiązaniu z korkiem na chłodnicy. Zbiorniczek wygląda na bezciśnieniowy jak to działa i gdzie dolewać płyn ?. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Ja mam 2006r., jeden korek na zbiorniczku, starsze chyba miały korek na chłodnicy i zbiorniczek z rurką. W układzie jest ciśnienie (do chłodnicy)nadmiar wyrzucany do zbiorniczka (nie ma tam ciśnienia), gdy silnik stygnie zaciąga płyn ze zbiorniczka rurką. Ma być stan w zbiorniczku a chłodnica zalana na full, z tym że do chłodnicy nie ma potrzeby zaglądać bez potrzeby, ważne żeby w zbiorniczku był płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 17 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca Dzięki za odpowiedź, rozwiązanie ciekawe. Egzemplarz jest z 2010r. Faktycznie z dołu tego zbiorniczka idzie wężyk tylko do korka chłodnicy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Może masz automat? Kolega ma z 2005r. k12 ale w automacie i takie rozwiązanie jak u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.