tuszolek23 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Witam. Posiadam qq 2015 1.6 digt 163. Pojawia się błąd P0046 i odcina moc(pracę turbosprezarki). Wymienione 2 zawory na turbinie i nic nie pomaga. Turbina pompuje, łopatki ma ładne, dzieje się to na rozgrzanym silniku . Miał ktoś podobne problemy? Koszt nowej turbiny w aso 9000zl. Trochę przeginka, klapa w turbo pracuje, wszystko ładnie śmiga aż do konkretnego rozgrzania silnika. I potem ledo ruszam i pyk blad jam wyżej wymieniony i brak mocy, kasowanie błędu i znowu chwilę jedzie i pyk blad. Nie ma znaczenia czy dostanie mocno po garach czy zeykla jazda miejska. Help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Kod P0046 może oznaczać, że wystąpił jeden lub więcej z następujących problemów: Uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania / czujnik położenia turbosprężarki. Uszkodzona turbosprężarka / supersprężarka. Przepustnica bypassu zablokowana w pozycji otwartej lub zamkniętej. Luźne połączenie lub uszkodzona uszczelka między kolektorem wydechowym a turbosprężarką. Uszkodzona cewka sterująca. Zwarcie lub uszkodzenie przewodów elektrycznych związanych z czujnikiem ciśnienia doładowania. Problemy z okablowaniem lub nieprawidłowe podłączenie złącza elektrycznego czujnika ciśnienia doładowania. Uszkodzony moduł PCM. Przecieki podciśnienia, jeśli zawór jest sterowany podciśnieniem. Ja bym stawiał na uszkodzenie cewki sterującej.Cewki mają to do siebie,że pod wpływem temperatury potrafią wygenerować przebicie,jeśli nie jest jeszcze przebita na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuszolek23 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca Która cewkach sterującą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Cewka sterująca zaworu turbiny O! Kolejny opis który mógłby potwierdzić mój domysł. Zawór nadmiarowy jest sterowany przez cewkę elektromagnetyczną. Jeśli PCM zauważy stan nadmiaru impulsów, na cewkę zaworu wylotowego podawany jest sygnał napięciowy, zawór otwiera się i nadmiar ciśnienia w spalinach może się wydostać. Kod DTC P0046 OBD2 jest aktywowany, gdy PCM wykryje problem z działaniem cewki sterowania impulsowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuszolek23 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca Tylko ze cewka jest juz podmieniona i dalej jest to samo. Chyba że ta 2 jest też uszkodzona bo kupiona cala turbina z rozbitka. samej cewki nie idzie kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.