primerk20a Opublikowano 21 Kwietnia 2024 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2024 Witam, mam problem z odpowietrzeniem, jak wygląda prawidłowy schemat silnik 2.0 benzyna 140km, wymieniłem zaciski tył, następnie z pomocnikiem odpowietrzałem zaciski, na wyłączonym zapłonie, nie wiem czy zrobiłem to dobrze, pomocnik naciskał pedał aż był twardy następnie trzymał, odkręcałem odpowietrznik jak pedał zjechał w podłogę to kazałem dalej pompować, leciało dużo bąbli i przelałem 1litr płynu ale tylko na tylnych zaciskach, bąble już nie leciały na koniec, poziom zbiorniczka taki jak przed wymianą. Po założeniu kół, odpaliłem, podpompowałem trochę pedał i pojechałem. Pedał hamulca miękki w czasie jazdy, łapie od okolicy połowy, hamować zahamuje tylko trzeba mocno wciskać. Na wyłączonym jak nacisnę 3-4 razy robi się twardy i nie cofa, na włączonym silniku jest miękki i jak docisnę na maksa to po chwili cofa się jakby do końca. Moje pytanie co zrobić, trzeba odpowietrzać na włączonym żeby abs działał? Czy może kwestia odpowietrzenia wszystkich zacisków? Nie spuściem wszystkich tylko dlatego że bałem się zerwać odpowietrzniki z przodu bo są już stare dosyć ale jak trzeba to nie ma wyjścia... Z góry dziękuję za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.