Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

konserwacja.


exopel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chciałbym skorzystać z Państwa doświadczenia w temacie zasadności konserwacji podwozia w QQ J11.

autko mam siedmioletnie, ogólnie spód jak i całą resztę mam zadbaną, tak kupiłem. biorąc pod uwagę polskie zimowe realia, zastanawiam się czy konserwowanie spodu ma sens. autkiem myślę pojeździć kilka ładnych lat.  pozdrawiam serdecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezabezpieczone podwozie już po 5 latach jest zaciągnięte przynajmniej powierzchowną rdzą.
Jeśli masz 7-letni samochód i masz zdrowe przednie i tylne sanki oraz wahacze, to super, wystarczy uzupełniać ubytki.
Można sprawdzić, czy nie jest pryśnięte jedynie przed sprzedażą, wtedy trzeba skontrolować poprawność nałożenia.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takiego motywatora potrzebowałem ;) pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konserwować trzeba, a przede wszystkim progi. To można samemu kupić w sprayu środek do profili zamkniętych , wyjąć korki i wtrysnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś Nissana/Renault ze zgnitymi progami (mam na myśli takie niepełnoletnie sztuki)?

Ten koncern dobrze zabezpiecza nadwozie.

Lepiej skupić się na zawieszeniu, które już przy wydawaniu pierwszemu klientowi ma naloty na spawach, łączeniach, wkrętach, nakrętkach.

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stara renówka megane z 98 roku mojego teścia zgniła dopiero koło 2021 roku, a tam ocynku chyba raczej nie było czy był? Mój pulsar będzie miał w sierpniu 10 lat, powierzchniowa korozja póki co tylko przy spawach wspornika poduszki po stronie alternatora i to co pisze aquarius - sanki, belka, te kołeczki gwintowane, ogólnie elementy zawieszenia, a tak to czyściutko. Almera, która była kijowo zabezpieczona zaczeła gnić przed 10 rokiem. Może wystarczy po zakupie spsikać wszędzie corroheat 4010?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt około 25 zł, czas 0,5 godz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, do większość spawów jest pod osłonami. Trzeba zdjąć. W J12 jest jeszcze gorzej, bo osłon jest więcej, także z powodu tego garbu u dołu.


A to uzupełnienie wątku. Nissan poniżej średniej w zakresie zabezpieczenia przed korozją:
https://autokult.pl/zardzewieje-czy-nie-szwedzi-sprawdzili-ktore-auta-najlepiej-opieraja-sie-korozji,6986021005159072a

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...