pikasiak Opublikowano 26 Maja Udostępnij Opublikowano 26 Maja (edytowane) Witam. Mam taki problem ze pali się esp i ta kontrolka z poślizgiem, nic ponad to nie pali się, 4wd skrzynia działa jak należy. po odłączeniu do kompa nie pokazuje żadnych błędów. Po skanowaniu systemu pokazuje tylko dwie pierwsze pozycje. Silnik coś tam jeszcze i pojawia się napis skanowanie zakończone. Pozostałe pozycje są ale nie podświetlone. Komfort, Hamulce skrzynia biegów i cała reszta. tak jak by nie było do tego dostępu. miał ktoś taki problem? gdzie szukać przyczyny? Po podłączeniu tego samego kompa do innych aut te rzeczy są dostępne. Właśnie przetestowałem skrzynie biegów i wydaje się ze 5 bieg nie wchodzi. Kiedy zapale silnik i ręcznie zmieniam biegi dochodzi do 4 i jak chce przełączyć na 5tke to na wyświetlaczu zamiast 5 pokazuje się d i już nic nie da się zrobić. auto jeździ zmienia biegi do 4. Może to mieć zwiazek z esp? pozdrawiam Paweł. Edytowane 26 Maja przez pikasiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Nie ma możliwoście aby nie było DTC. Zmeinił bym kompa na inni lub użył dedykowanego Consult III. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikasiak Opublikowano 29 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 23 godziny temu, OsobaNN napisał: Nie ma możliwoście aby nie było DTC. Zmeinił bym kompa na inni lub użył dedykowanego Consult III. Mam WOW i Delphi. W innym pathfinderze wszystko pokazuje. Z tym że ja mam wersję USA może dlatego? Ale, odkryłem że pompa hamulcowa chyba popuszcza. Przypadkiem wcisnąłem pedal na zapalonym silniku i pedal hamulca wolno zjechał do podłogi. Wiadomo że jak nie trzyma ciśnienia ABS się zapali. To samo miałem w iveco. Może 5 bieg jest skorelowany z pompą ABS. Wymienię pompę i zobaczymy. Dlatego pali się tylko ESP. 4wd działa cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1621 Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja Sprawdz najpierw, zanim wymienisz czla pompę hamulcowa, w parametrach rzeczywistych jakie cisnienie plynu jest w pompie hamulcowej. Powinny być dwa odczyty ciśnień bo sa dwa czujniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popeye Opublikowano 30 Maja Udostępnij Opublikowano 30 Maja Koniecznie musisz wziąć pod rozwagę awarię czujników ciśnienia przy pompie hamulcowej, którą ja miałem. Co prawda błąd w module ABS mi się uaktywniał (C1142), ale różnie to bywa, a u Ciebie być może błędy są tylko jest problem z komunikacją modułów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikasiak Opublikowano 31 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja (edytowane) 18 godzin temu, Popeye napisał: Koniecznie musisz wziąć pod rozwagę awarię czujników ciśnienia przy pompie hamulcowej, którą ja miałem. Co prawda błąd w module ABS mi się uaktywniał (C1142), ale różnie to bywa, a u Ciebie być może błędy są tylko jest problem z komunikacją modułów. ok. sprawdzę. Zwłaszcza ze jak zacząłem zwracać uwagę na możliwe usterki związane z hamulcami, wydaje mi się ze pompa abs cicho "rzęzi" ale ciężko stwierdzić. Przy hamowaniu ściąga a to na prawo a to na lewo i to aż trzeba trzymać kierownice mocno. Kierunek ściągania jest jakby randomowy, raz na prawo raz na lewo zależy w którą stronę koła są skręcone wstępnie. Na razie czekam na zamówioną pompę hamulcową. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Edytowane 31 Maja przez pikasiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popeye Opublikowano 31 Maja Udostępnij Opublikowano 31 Maja Pompa hamulcowa to jedno, a pompa (agregat) ABS to drugie. U mnie winne były czujniki przy pompie hamulcowej. Agregat ABSu też wymieniłem, ale jak się później okazało - niepotrzebnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikasiak Opublikowano 1 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 7 godzin temu, Popeye napisał: Pompa hamulcowa to jedno, a pompa (agregat) ABS to drugie. U mnie winne były czujniki przy pompie hamulcowej. Agregat ABSu też wymieniłem, ale jak się później okazało - niepotrzebnie. wiem ze pompa hamulcowa to co innego, ale jak pedał hamulca mam w podłodze a wszystko odpowietrzone to zacznę od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikasiak Opublikowano 22 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca Pompa wymieniona. Kontrolki sie pala dalej. Piątka nie wchodzi ABS działa. Nie działa ESP. Wi ktoś co jest odpowiedzialne za niedziałający ESP? Driftuje że bmw się by nie powstydziło:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikasiak Opublikowano 23 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca W końcu ktoś miał kompa który odczytał błędy. Ten pierwszy 1163 to co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 24 Czerwca Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca C1163 a nie 1163. Ustawienie kąta skrętu kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popeye Opublikowano 24 Czerwca Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca No i masz też C1142 - ten sam błąd, za który u mnie były odpowiedzialne czujniki ciśnienia na pompie hamulcowej. No ale pompę wymieniłeś w całości, czyli w komplecie z nowymi czujnikami? Nowa czy używka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikasiak Opublikowano 30 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca Pompę wymieniłem bez czujników:D pompa używka ale jak by coś było źle to ABS by nie działał. Tak mi się wydaje. A możliwe to że piątego biegu nie włącza z powodu tych czujników? Albo czujników kierownicy? Komp błędów skrzyni nie wykrył, mimo to kiedy ma włączyć się 5 to pojawia się D i tak zostaje. W dniu 24.06.2024 o 08:38, OsobaNN napisał: C1163 a nie 1163. Ustawienie kąta skrętu kierownicy. Czyli co? Ustawic kąt czy zwalony czujnik? Jak się ustawia kąt skrętu kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 30 Czerwca Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca Jedz sobie gdzieś na komputer i niech zrobią adaptacje czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikasiak Opublikowano 10 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca Teraz wyskoczył błąd p 1716 czujnik predkosci turbiny. To by tłumaczyło dlaczego nie wchodzi nadbieg. Gdzie ten czujnik sie znajduje? W skrzyni czy można go wymienić bez wyciągania skrzyni biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.