marek1967 Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Po wizycie u mechanika wymiana panewek auto przyjechało do garażu. Pojechałem do roboty innym autem na 2 tygodnie po powrocie był padnięty akumulator ,wiec podładowałem bez wyjmowania na kablach i kicha. Uruchomiłem bez problemów ,ale zauważyłam dym z pod maski ,szybka interwencja i cewka się z jarała . wymieniłem na jeszcze 2 i to samo wiedz odpaliłem na 5 tłokach auto zgasło i milczy do dziś .Brak możliwości diagnozy ,albo ma złych doradców .pomocy::: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja Virtualnie to sie nie da zdiagnozować i naprawić w/g mnie. Przyczyny zazwyczaj to problem ze świecami ( przerwa za duża albo syfu ) i nastąpiło przeładowanie cewki. Niestabilne zasilanie z akumulatora i przeładowanie cewki. Czasami ECM ale w przypdaku tego pojazdu to jest mało prawdopodobne. Sprawdz świece, a jak nie wymieniane od dawna to nowe i napiecia na cewkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.