Gość Romek Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 We wrześniu br. zagazowałem swoją micrę k11(1.0 16v 1996) i jestem załamany: micra pali 10 litrów gazu i straciła przynajmniej 20% mocy a na wolnych obrotach mi gaśnie. Instalację próbował mi poprawić tutejszy fachowiec, który wyrzucił mikser i wywiercił jakąś dziurę( :oops: jestem laikiem jeżeli chodzi o technikę motoryzacyjną :oops: )która ponoć zastąpiła mikser i jeszcze miała niedopuszczać do zafauszowania przepływomierza, ale wiele to nie dało. Czy macie podobne kłopoty z gazem, ile pali LPG wasza micra? Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 który wyrzucił mikser i wywiercił jakąś dziurę :cry: :cry: Dziwne że zagazowałeś K11 i dziwne że dałeś sobie wywiercić "jakąś dziure" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 kiedys chcialem zagazowac sobie wlasnie taka k11 z 96 roku jednak gdzie nie zadzwonilem kazdy warsztat mowil ze sie da ale moga byc problemy i beda to robic ale niechetnie... a w niektorych powiedzieli ze nie podejma sie tego poniewaz micra ma za slaby komputer (?) i bedzie nie do jezdzenia... nei wiem ile w tym prawdy ale micrusi nie zagazowalem w koncu... ale N16 juz tak... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...