Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kupno Nissana xtrail t30


Tamrof
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Marzy mi się zakup x-a, znalazłem

https://www.olx.pl/d/oferta/nissan-x-trail-x-trail-2-0-comfort-4x4-awd-CID5-IDZYeJ9.html

Obejrzałem, przejechałem, ale nie znam się za dobrze na samochodach.

Uda mi się zbić cenę na jakieś 8000-8500 z uwagi na do zrobienia :

- przeguby

- sprężyny z tyłu 

Dodatkowo trochę ruda zjada progi.

To co mnie trochę martwi to lekkie stukanie w silniku przy 2000+ obrotach które istnieje od jakiegoś czasu w samochodzie.

W lutym był przegląd i nie zwrócili tam na to stukanie uwagi. 
 

Mechanik obecnego właściciela mówił coś o zaworach w silniku ? Że coś tam trzeba ustawić, ale wcześniej wymieniali uszczelkę pod głowicą i podobno gdy pojawiło się stukanie to trzeba by znowu zdejmować tą uszczelkę aby wyregulować te zawory więc narazie tego nie robił.

Powiem tak, gdyby to tylko ode mnie zależało już bym go kupił, ale głos rozsądku (żona) ma wątpliwości przez co ja też mam coraz więcej. 
 

Jako forum sympatyków danej rasy samochodowej jestem ciekaw co o tym myślicie ?

Po zakupie za te 8-9k chciałbym włożyć w niego jeszcze max 4-5k, taki mam założony budżet na ewentualne naprawy przed własnym użytkowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik nie znosi gazu!

Kiedy  juz cos w nim puka to sobie go odpuść.

Tak samo każdego innego X-traila z gazem ,obojetne czy T30 czy T31.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Główna uwaga to taka że ma spory przebieg (ponad 300 000) w powiązaniu z instalacją LPG.

Dawno temu te silniki przez producentów LPG były wpisane na czarną listę jako nie nadające się do LPG.

A jeśli już ktoś zakładał LPG to silniki wymagały solidnej opieki w tym temacie.

Ochłoń i w pierwszej kolejności poczytaj na tym forum wątki związane z LPG.

https://projekt-tech.pl/files/lista-prinsa-opracowanie-projekt-tech_pl.pdf