kownacki1987 Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca Witam! Mam pytanie do was ? Pokazał mi się Check na desce oraz załączył mi się tryb awaryjny. Ma obroty natomiast wolno nabiera prędkość. Jak na 163 koni to trochę słabe. Czasami falują obroty na zimnym silniku. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exopel Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 45 minut temu, kownacki1987 napisał: Co to może być? zaproszenie do serwisu zapewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca Może po prostu podłącz fejs i zdiagnozuj najpierw o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kownacki1987 Opublikowano 8 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca Wyskakuje błąd zaworu EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca To w czym problem, sam się nie naprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kownacki1987 Opublikowano 8 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca Można wykodować albo wyczyścić? Czy tylko wymiana wchodzi w grę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 9 Lipca Udostępnij Opublikowano 9 Lipca (edytowane) Wykodowanie zaworu to jest proszenie się z biegiem czasu o inne problemy, jeżeli konstrukcja zaworu pozwoli na rozebranie go to można spróbować czyścić Edytowane 9 Lipca przez Paulo68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 9 Lipca Udostępnij Opublikowano 9 Lipca Rozebrać się da. Jak czyścić to można zaczynac od chemi i nie tylko zawór ale i przewody i chłodnice wyczyści warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Lipca Udostępnij Opublikowano 11 Lipca W dniu 8.07.2024 o 17:51, kownacki1987 napisał: Witam! Mam pytanie do was ? Pokazał mi się Check na desce oraz załączył mi się tryb awaryjny. Ma obroty natomiast wolno nabiera prędkość. Jak na 163 koni to trochę słabe. Czasami falują obroty na zimnym silniku. Co to może być? Wszyscy ..a może nie wszyscy a wielu z nas ma problem z przymulaniem 1.6 w zakresie 1500-2200 obrotów.Wrzuciłem temat i testuję co może być przyczyną.To co opisujesz z wolnym nabieraniem prędkości obserwuję też u siebie,aczkolwiek check jeszcze się nie pojawił.W ostatnim czasie też dużo czytam o niespodziankach ze strony egr,nalałem do paliwa środek archoil ,który czyści egr i turbo,będę obserwował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kownacki1987 Opublikowano 13 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca Fajnie że napisałeś o ty. Proszę napisz jaki był efekt. Chciałem wykodować ale elektrycy nie chcą się podjąć tego. Jest sterownik Hitachi i mówią że może się udać lub nie. Czekam w kolejce do mechanika za wymianą tego zaworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kownacki1987 Opublikowano 25 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Witam , wymieniłem EGR na nowy,przejechałem 30 kilometrów i znów Check się zapalił. Bład na kompie P0402. Czyli problem z EGR, czy tam też może być jakiś czujnik może być uszkodzony lub zabrudzony?Albo co może być dalej problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Lipca Udostępnij Opublikowano 27 Lipca Wszystko od początku jest tu opisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kownacki1987 Opublikowano 28 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca Po wymianie EGR musiałem dać katalizator do usuniecia. Teraz jest dobrze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Lipca Udostępnij Opublikowano 28 Lipca Katalizator do usunięcia??? jaka była diagnoza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kownacki1987 Opublikowano 5 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia W dniu 28.07.2024 o 21:13, JACKO29 napisał: Katalizator do usunięcia??? jaka była diagnoza? Nadal włączał się check Sam gruz Świece zmieniłem, i boję się czy coś po drodze nie mam zatkane. Moc wróciła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia Piękne wapno...a po jakim przebiegu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kownacki1987 Opublikowano 18 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia Polski salon 174 tyś zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia Coś musi być na rzeczy,bo wlałem Liqui doczyszczenia kata i dpfa,przejechałem ponad 700 km i silnik chodzi lepiej i spalanie spadło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 26 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia (edytowane) Też mi się wydaje, że teraz czystość katalizatora, filtra GPF, czy sond może mieć nawet istotniejsze znaczenie nie czystość dolotu, czy tłoków. Pytanie jak to realizować? Poprzez odpowiednią jazdę, czy specyfiki? U mnie 1.2 przestał pluć sadzą z rury wydechowej, jak mu wlałem środek do czyszczenia układu wydechowego. Edytowane 26 Sierpnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.