mitet Opublikowano 23 Lipca Udostępnij Opublikowano 23 Lipca Szukam relacji z wymiany w tym modelu lub podpowiedzi gdzie jest największy problem przy wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 23 Lipca Udostępnij Opublikowano 23 Lipca Jak nie umiesz i / lub nie masz odpowienich narzędzi i danych technicznych to lepiej nie zabieraj się za to. To stary pojazd więc moga wyjść różne tematy pośrednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 23 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca Mam narzędzia potrzebne do wymiany, wymieniałem sprzęgła w innych markach, mam dostęp do instrukcji serwisowej ale praktyczne informacje jeszcze by się przydały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 23 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca Wymiana w toku, niestety w 4x4 trzeba zdemontować sanki, wersja opuszczeniem sanek od strony skrzyni dla 4x4 nie przejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 23 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 12 godzin temu, OsobaNN napisał: To stary pojazd więc moga wyjść różne tematy pośrednie. A jakie tematy mogą wyjść z racji starego pojazdu? Wymiana w toku to co trzeba odkręcić się odkręca (w lewo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 26 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca (edytowane) 20 roboczogodzin i skrzynia wyjęta, wysprzęglik renault Valeo puścił wszystko do wymiany dwumasa 5 cm luzu obwodowego , duży luz osiowy , lata na boki. 240 000 km przebieg (po ewntualnym kręceniu). Drgania na małych obrotach były, ale dwumasy nie było słychać. Ma 4x4 wartość , nie było nigdy używane, ale podniosło robociznę o 4 godziny . Jeżeli ktoś chce zmierzyć się z tematem proszę o kontakt. Edytowane 26 Lipca przez mitet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 26 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca (edytowane) A teraz trzeba kupić części (ok 3000zł) i złożyć. Edytowane 27 Lipca przez mitet błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 26 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca (edytowane) Podniesie to wartość pojazdu znacząco. Edytowane 27 Lipca przez mitet błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Nie spinaj się tak. Dałeś na początku text lamusa, który szuka relacji, a ty umiesz wszystko zrobić bez pomocy😀. Ja tylko czekam jak padnie sprzęgło albo dwumas w aucie żony (J10 2012, 219kkm 4x4). Demontowałeś cały napęd czy tylko skrzynię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 27 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca Tylko skrzynię, ale przy niektórych elementach są problemy tak jakby producent założył opuszczenie całego zespołu. Poprzykręcane do skrzyni wsporniki osprzętu są utrudnieniem. Mam tylko trawers do podwieszenia i śrubowy stojak w kanale do opuszczenia skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 2 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia Wymiana zakończona, w sumie 40 rbg ( 1 osoba) i 3150 zł części. Powodem awarii było zużyte koło dwumasowe którego luzy zniszczyły wysprzęglik. Po wymianie znikły drgawki na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.