Karminadel Opublikowano 30 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2024 Czyli miałem racje. Więc wszystko prawidłowo. Cytat 2.3.7. prędkość pokazywana na prędkościomierzu nigdy nie może być niższa niż prędkość rzeczywista (pomiarowa). Między prędkością V1 odczytywaną na prędkościomierzu, a prędkością rzeczywistą V2 musi zachodzić następujący stosunek między wartościami badania, określonych w ppkt 2.3.5 i między tymi wartościami: 0 ≤ (V1 - V2) ≤ 0,1 x V2 + 4km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 31 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2024 Różnica zawsze jest i jest to nawet wymagane w niektórych krajach. Na zmiane odczytu mają wpływ czynniki atmosferyczne, zużycie opon itd itp .. W Niemczech jest wpisane w dokumenty jaka felga i opona ( rozmiar ) jest certyfikowane z pojazdem, zmiana wymaga wizyty i kalibracji pojazdu. Jeśli zmieni się rozmiar felgi i opony to prędkość będzie inna. W Rzeszy pojazdy policyjne które sa używane do pomiarów predkości są kalibrowane przed wyjazdem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 31 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2024 To się zdaje nazywa homologacja i jest wymagana w każdym normalnym kraju Tam są podane wszystko kombinacje samochodu jakie są dozwolone i nie dotyczy to tylko felg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.