robotek Opublikowano 4 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia Wskaźnik naładowania ma cztery kafelki, jeździłem już różnymi kombinacjami i maksymalnie naładowało mi do trzech. Udało się komuś tak jeździć żeby naładowało chodź przez chwilę w pełni akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helvaar Opublikowano 5 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia Tak, podczas jazdy krętymi górskimi drogami, z częstym hamowaniem przed zakrętami, bateria często ładowała się do maksimum. Co ciekawe, przy pełnym naładowaniu w trybie B pojawia się wtedy dziwne wycie silnika, które mija, gdy bateria trochę się rozładuje. W trybie ePedal tego nie ma. Najlepsze jest to, że podczas górskiej, spokojnej jazdy, spalanie spadło mi do 4,5l/100, nie ważne czy jazda w górę czy w dół. Na płaskich drogach nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek naładował w pełni baterię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 6 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia W dniu 5.08.2024 o 08:16, Helvaar napisał: Tak, podczas jazdy krętymi górskimi drogami, z częstym hamowaniem przed zakrętami, bateria często ładowała się do maksimum. Co ciekawe, przy pełnym naładowaniu w trybie B pojawia się wtedy dziwne wycie silnika, które mija, gdy bateria trochę się rozładuje. W trybie ePedal tego nie ma. Najlepsze jest to, że podczas górskiej, spokojnej jazdy, spalanie spadło mi do 4,5l/100, nie ważne czy jazda w górę czy w dół. Na płaskich drogach nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek naładował w pełni baterię. to wycie silnika jest nawet opisane w instrukcji ;). Normalne, że jak bateria jest pełna, a Ty nadal jedziesz w dół hamując silnikiem elektrycznym, to nadal wytwarza się prąd, z którym już nie ma co zrobić. Więc uruchamiany jest silnik spalinowy, który napędzany jest elektryką, żeby zużyć prąd (czyli dokładnie odwrotnie niż normalnie). Jego dźwięk też jest wtedy inny. No i nie spala paliwa. Ale tak samo powinno to działać w trybie B jak i ePedal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helvaar Opublikowano 7 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 22 godziny temu, maro_t napisał: to wycie silnika jest nawet opisane w instrukcji ;). Normalne, że jak bateria jest pełna, a Ty nadal jedziesz w dół hamując silnikiem elektrycznym, to nadal wytwarza się prąd, z którym już nie ma co zrobić. Więc uruchamiany jest silnik spalinowy, który napędzany jest elektryką, żeby zużyć prąd (czyli dokładnie odwrotnie niż normalnie). Jego dźwięk też jest wtedy inny. No i nie spala paliwa. Ale tak samo powinno to działać w trybie B jak i ePedal Wycie silnika na pewno jest dużo głośniejsze i denerwujące w trybie B. Specjalnie wtedy przełączałem się na ePedal, żeby było ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 7 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia Godzinę temu, Helvaar napisał: Wycie silnika na pewno jest dużo głośniejsze i denerwujące w trybie B. Specjalnie wtedy przełączałem się na ePedal, żeby było ciszej. ciekawe. Sprawdzę to przy najbliższej okazji. Ja e-Pedal praktycznie nie używam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 7 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia Ja używam i D i B i nie zauważyłem żadnej różnicy w pracy silnika, a na pewno nie nazwałbym tego wyciem. Właściwie to czasem nie wiem, czy silnik dziala czy nie, dopiero jak przełączę na ikonę ładowanie/bateria to widzę w jakim trybie jadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 7 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2 godziny temu, JackSet napisał: Ja używam i D i B i nie zauważyłem żadnej różnicy w pracy silnika, a na pewno nie nazwałbym tego wyciem. Właściwie to czasem nie wiem, czy silnik dziala czy nie, dopiero jak przełączę na ikonę ładowanie/bateria to widzę w jakim trybie jadę. ale rozumiesz że mówimy tylko o sytuacji gdy jedziesz kilka km z góry i bateria naładowała się na 100%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 7 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 31 minut temu, maro_t napisał: ale rozumiesz że mówimy tylko o sytuacji gdy jedziesz kilka km z góry i bateria naładowała się na 100%? a to nie miałem okazji sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.