GrzegorzZ Opublikowano 12 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2024 Witam, jestem tu nowy ale może ktoś mi pomoże, zamierzam kupić QQ z 2019 i w nim jest silnik 1,3 dig-t 160 km, proszę wyraźcie swoją opinię co do tej jednostki, auto ma 97 tys przebiegu i jest po świeżej wymianie silnika ze względu na chyba wyciek co w tych silnikach jest podobno częste, silnik jest po przebiegu 20 tys, cena jest fajna, znajomy to sprzedaje ale boje się że za rok albo za chwilę znowu czekała by mnie wymiana silnika, ogólnie auto jeździ fajnie spięte z automatem, ale pomóżcie co sądzicie, macie większą wiedzę ja nigdy nie jeździłem nissanem i automatem więc nie wiem na co zwrócić uwagę, najbardziej zastanawia mnie silnik, to jest bolączką na moją głowę, pozdrawiam cieplutko i liczę na sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uti Opublikowano 12 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2024 Czesc, po co od razu zakladac nowy temat? Mozesz zapytac tutaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzZ Opublikowano 12 Sierpnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2024 7 godzin temu, uti napisał: Czesc, po co od razu zakladac nowy temat? Mozesz zapytac tutaj: Witaj, na tym forum akurat nie ma nic o silniku tylko oleje i takie podstawowe info, mnie interesuje konkret co do silikonu który jest na głowicy pod pokrywą zaworów zamiast uszczelki, oraz uszczelnienia rozrządu bo to najczęściej ulega awarii w tym motorze- podobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 12 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2024 (edytowane) Spójrz tutaj, jest trochę o problemach z silikonem. Edytowane 12 Sierpnia 2024 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 12 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2024 3 godziny temu, GrzegorzZ napisał: mnie interesuje konkret co do silikonu który jest na głowicy pod pokrywą zaworów zamiast uszczelki, oraz uszczelnienia rozrządu bo to najczęściej ulega awarii w tym motorze- podobno Jak będziesz tak podchodził do tematu to nie kupisz żadnego nowszego auta, taka jest dzisiaj oszczędna technologia wykonania i to nie tylko w nissanie, rozrząd podobno - najwięcej takich problemów ma 1.2, za dużo martwisz się na zapas, nie ma ideałów, każdy ma jakieś bolączki. Zawsze można kupić starego kilkunastoletniego zicla i będzie na uszczelkach a nie na silikonie, tylko reszta będzie już padlina 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzZ Opublikowano 12 Sierpnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2024 28 minut temu, Paulo68 napisał: Jak będziesz tak podchodził do tematu to nie kupisz żadnego nowszego auta, taka jest dzisiaj oszczędna technologia wykonania i to nie tylko w nissanie, rozrząd podobno - najwięcej takich problemów ma 1.2, za dużo martwisz się na zapas, nie ma ideałów, każdy ma jakieś bolączki. Zawsze można kupić starego kilkunastoletniego zicla i będzie na uszczelkach a nie na silikonie, tylko reszta będzie już padlina 😀 W Tym co piszesz jest sens,ale i tak się boje zaryzykować bo jak za rok padnie to będzie stał pod domem bo naprawa kosztowna, druga sprawa to rozmawiałem z mechanikiem który pracuje w Niemczech i mówi że skrzynia cvt która jest w qaszkai 150 tyś i na śmietnik, wie bo cały czas je wymieniają, jest jakaś wada, po rozebraniu pełno grubych opiłków i łożyska uszkodzone, więc jest czym się martwić, 28 minut temu, Paulo68 napisał: Jak będziesz tak podchodził do tematu to nie kupisz żadnego nowszego auta, taka jest dzisiaj oszczędna technologia wykonania i to nie tylko w nissanie, rozrząd podobno - najwięcej takich problemów ma 1.2, za dużo martwisz się na zapas, nie ma ideałów, każdy ma jakieś bolączki. Zawsze można kupić starego kilkunastoletniego zicla i będzie na uszczelkach a nie na silikonie, tylko reszta będzie już padlina 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 13 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2024 Jakoś zawsze człowiek celuje w najlepsze wersje wyposażeniowe a wychodzi później inaczej, jeździłem wersją z automatem ale jak dla mnie są to niepotrzebne dodatkowe koszty utrzymania , zabawa z wymianą oleju w skrzyni itd.. + jej problemy np. przeciąganie na biegach, to samo pseudo skóra którą widziałem w roczniku 2020 - grzanie fotela masakra zanim zastartowało. Mam w swoim rejonie kilka J11 1.3 z których jeden od znajomej ma obecnie 155tyś km (cały czas ASO), silnik nie ma żadnych wycieków, nadal pracuje bardzo ładnie. Decyzja i tak należy do Ciebie a opinie w tym temacie zawsze będą podzielone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.