Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ciekawostka z netu


Smakor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nissan wymyślił samochód spalinowy na nowo.
Gdy stoi, to silnik spalinowy chodzi na maksa, a gdy rusza, to silnik spalinowy się wyłącza.

W korku jest tak, że wszystkim naokoło system STOP/START wyłącza silniki (zapada błoga cisza), a Nissan wtedy żaguje swoją kosiarką 1.5 na wysokich obrotach.
Istne kuriozum nowoczesnej japońskiej technologii.

PS: Czekamy, aż Nissan odpatrzy rozwiązanie hybrydowe od Dacii ze zmodyfikowanym starym silnikiem wolnossącym Nissana 1.6.
 

 

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, aquariusmax napisał:

Nissan wymyślił samochód spalinowy na nowo.
Gdy stoi, to silnik spalinowy chodzi na maksa, a gdy rusza, to silnik spalinowy się wyłącza.

W korku jest tak, że wszystkim naokoło system STOP/START wyłącza silniki (zapada błoga cisza), a Nissan wtedy żaguje swoją kosiarką 1.5 na wysokich obrotach.
Istne kuriozum nowoczesnej japońskiej technologii.

 

Wszyscy naokoło to ten S/S odłączają na stałe 🤪

A na serio to przy S/S klima nie chłodzi, a tu widocznie redaktor zużył energie poniżej 1/4 i musial epower się doładować, aby klima chodzila. A ze na wysokich obrotach to chyba dobrze (silnik lubi obroty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, JackSet napisał:

Wszyscy naokoło to ten S/S odłączają na stałe 🤪

A na serio to przy S/S klima nie chłodzi, a tu widocznie redaktor zużył energie poniżej 1/4 i musial epower się doładować, aby klima chodzila. A ze na wysokich obrotach to chyba dobrze (silnik lubi obroty)

Dlatego wymyślono hybrydy, błoga cisza a klima chodzi :) I silnik się wyłącza nie jak staniesz ale jak tylko dotkniesz hamulca :) I rusza jak błyskawica. Wyeliminowano wszystki3e wady SS. Zostały same zalety. Niskie spalanie, brak laga przy ruszaniu i nic nie wyje, nigdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ten materiał uważam za tendencyjny, opłacony prze toyote. I tyle. Wszyscy twierdzą że ich hybrydy palą malutko przy prędkościach autostradowych a ja jadę a1 i się wkur…. Jak widzę te hybrydy jadące 100-120 km/godz. 
Albo ekonomiczne francuskie hybrydy które wyprzedają TIRa 5 km szybciej bo już nie mogą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hybryda to do miasta nie na autostrady to wiadomo od 20 lat :) Zwłaszcza u Toyoty te wyjące automaty przy prędkościach 120-140... I starego typu silnik, nie dający sobie rady bez hybrydy... Nie wiem jak to wygląda w epower bo nie jechałem osobiście. Ale pewnie tez jest wycie spalinówki bo przy 140 to potrzeba raczej ogrom prądu żeby poruszyć kredens na kółkach w postaci dużego SUVa. Jechałem nad morze hybrydą (ok 600km), w zasadzie cała trasa 137 km/h tyle miałem ustawione na Sce aby nie przesadzać... Auto spaliło ok 2,5l mniej niż X w tych samych warunkach... Jak ktoś ma nierówno pod czaszką i obsesję oszczędzania paliwa to jedzie 80 bo wtedy jest poniżej 5 a nie 120 :) To czy miałem hybrydę czy nie zmieniło tylko, że płynniej mogłem wyprzedzać i zaoszczędziłem trochę paliwa bo potrafiła wyłączać spalinówke nawet przy tej prędkości jak naładowała baterię 

Inna sprawa, że jak jadę i tak ponad dozwoloną prędkość to nie będę przyspieszał do 150 żeby wyprzedzić TIRa 2s szybciej bo ktoś z tyłu jedzie 180... no kamon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...