Smakor Opublikowano 15 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia https://www.facebook.com/reel/1028057768407571 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 15 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia (edytowane) Nissan wymyślił samochód spalinowy na nowo. Gdy stoi, to silnik spalinowy chodzi na maksa, a gdy rusza, to silnik spalinowy się wyłącza. W korku jest tak, że wszystkim naokoło system STOP/START wyłącza silniki (zapada błoga cisza), a Nissan wtedy żaguje swoją kosiarką 1.5 na wysokich obrotach. Istne kuriozum nowoczesnej japońskiej technologii. PS: Czekamy, aż Nissan odpatrzy rozwiązanie hybrydowe od Dacii ze zmodyfikowanym starym silnikiem wolnossącym Nissana 1.6. Edytowane 15 Sierpnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 7 godzin temu, aquariusmax napisał: Nissan wymyślił samochód spalinowy na nowo. Gdy stoi, to silnik spalinowy chodzi na maksa, a gdy rusza, to silnik spalinowy się wyłącza. W korku jest tak, że wszystkim naokoło system STOP/START wyłącza silniki (zapada błoga cisza), a Nissan wtedy żaguje swoją kosiarką 1.5 na wysokich obrotach. Istne kuriozum nowoczesnej japońskiej technologii. Wszyscy naokoło to ten S/S odłączają na stałe 🤪 A na serio to przy S/S klima nie chłodzi, a tu widocznie redaktor zużył energie poniżej 1/4 i musial epower się doładować, aby klima chodzila. A ze na wysokich obrotach to chyba dobrze (silnik lubi obroty) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 16 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 3 godziny temu, JackSet napisał: Wszyscy naokoło to ten S/S odłączają na stałe 🤪 A na serio to przy S/S klima nie chłodzi, a tu widocznie redaktor zużył energie poniżej 1/4 i musial epower się doładować, aby klima chodzila. A ze na wysokich obrotach to chyba dobrze (silnik lubi obroty) Dlatego wymyślono hybrydy, błoga cisza a klima chodzi I silnik się wyłącza nie jak staniesz ale jak tylko dotkniesz hamulca I rusza jak błyskawica. Wyeliminowano wszystki3e wady SS. Zostały same zalety. Niskie spalanie, brak laga przy ruszaniu i nic nie wyje, nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 5 Września Udostępnij Opublikowano 5 Września Ten materiał uważam za tendencyjny, opłacony prze toyote. I tyle. Wszyscy twierdzą że ich hybrydy palą malutko przy prędkościach autostradowych a ja jadę a1 i się wkur…. Jak widzę te hybrydy jadące 100-120 km/godz. Albo ekonomiczne francuskie hybrydy które wyprzedają TIRa 5 km szybciej bo już nie mogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 6 Września Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września Hybryda to do miasta nie na autostrady to wiadomo od 20 lat Zwłaszcza u Toyoty te wyjące automaty przy prędkościach 120-140... I starego typu silnik, nie dający sobie rady bez hybrydy... Nie wiem jak to wygląda w epower bo nie jechałem osobiście. Ale pewnie tez jest wycie spalinówki bo przy 140 to potrzeba raczej ogrom prądu żeby poruszyć kredens na kółkach w postaci dużego SUVa. Jechałem nad morze hybrydą (ok 600km), w zasadzie cała trasa 137 km/h tyle miałem ustawione na Sce aby nie przesadzać... Auto spaliło ok 2,5l mniej niż X w tych samych warunkach... Jak ktoś ma nierówno pod czaszką i obsesję oszczędzania paliwa to jedzie 80 bo wtedy jest poniżej 5 a nie 120 To czy miałem hybrydę czy nie zmieniło tylko, że płynniej mogłem wyprzedzać i zaoszczędziłem trochę paliwa bo potrafiła wyłączać spalinówke nawet przy tej prędkości jak naładowała baterię Inna sprawa, że jak jadę i tak ponad dozwoloną prędkość to nie będę przyspieszał do 150 żeby wyprzedzić TIRa 2s szybciej bo ktoś z tyłu jedzie 180... no kamon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.