darekdlugosz Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia witam ,czy macie podobnie że temperatura na zewnątrz jest 32 stopnie a samochód pokazuje np.25 stopni ?może jest zabrudzony lub uszkodzony ,czy ktoś wie gdzie on jest umiejscowiony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawzim Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia U mnie to samo, czasami zaniża o kilka stopni, szczególnie jak jest bardzo gorąco.Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia ale u mnie pokazuje zbliżoną do podawanych w mediach🥵 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sailor88 Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia Tak się dzieje wtedy, gdy w krótkim czasie następuje zmiana temperatury o większą wartość, np: auto wyjeżdża z garażu podziemnego, gdzie jest 23 stopnie, a na zewnątrz 32. Jest to błąd oprogramowania, a nie wina czujnika, zbyt wolne tempo odświeżania. Po kilkunastu kilometrach temperatura staje się zgodna z rzeczywistością. Niektórzy użytkownicy zgłaszali to w serwisie, ale wymiana czujnika temperatury nie pomaga. Na razie nic na to nie mogą poradzić, konieczna aktualizacja systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia (edytowane) Temperatura w dół działa szybko, a w górę potrzebuje kilkunastu minut, aby się w miarę dostosować. Edytowane 17 Sierpnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Temat opóźnień w działaniu czujnika na wysoką temperaturę zewnętrzną jest znany w Centrali Nissana. Osobiście walczyłem z tym problemem prawie rok, w ASO wymieniono mi czujnik temperatury, następny skalibrowano, sprawdzono jak działa na nowych autach ,które stały w salonie i efekt był ten sam ,tzn.w dół czujnik pokazywał poprawną temp. po kilku minutach jazdy ,natomiast w górę np z 18 st. wyjazd z garażu na zewnątrz 30 st. trwało to min. godzinę zanim pokazał właściwą temp, co ciekawe dzieje się tak głównie przy jeździe miejskiej z predk.30-50 km/h ,jadąc autostradą czujnik zmienia temperaturę w miarę szybko, co by wskazywało ,że jest algorytm ,który wiąże odczyt z czujnika temp. z prędkością auta .Wydaje się ,że to idiotyczne oprogramowanie ,ale taką też dostałem odpowiedz z centrali Nissana -cytuje- Po dokładnym skonsultowaniu Pana sprawy zarówno z Dealerem jak i z Działem Technicznym, informuję Pana, że logika działania wskaźników temperatury w samochodach Nissana jest taka, że wiarygodne wskazania pojawiają się w czasie jazdy, dopiero po przejechaniu pewnego dystansu i po przekroczeniu pewnej prędkości. Dlatego, kierowcy QQJ12 jeżdżący po autostradach, pewnie nie zauważą problemu, Ja staram się przyzwyczaić ,choć jest to irytujące do bólu widząc ,że na zewnątrz jest 30 st ,a ty masz przed oczami na desce rozdzielczej 21 .W innych autach nigdy nie spotkałem się z tak absurdalną sytuacją Ale, zawsze musi być pierwszy raz. Wszystkim ,którzy maja czas i nerwy z tym walczyć ,życzę powodzenia ,ale chyba bez zmiany oprogramowania się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) W J10 też miałem problem w termometrem, walczyłem z ASO 6 miesięcy, bo wskazywał o 4 stopnie za dużo. Zmierzono oporność w różnych temperaturach, co wskazywało na wadę. Wymieniono czujnik i potem już było w miarę dobrze (ok. 1 st. więcej). Tłumaczono mi, że czujnik jest w tunelu i działa przepływowo, co by tłumaczyło wymóg prędkości. Możliwe, że ochładzanie w tunelu następuje szybkiej, niż ogrzewanie (może algorytmy kompensacji nie działa właściwie w naszych warunkach - podobnie jak algorytm ładowania akumulatora). Inne samochody mają termometr pod lusterkiem, więc może być lepiej, ale też mogą być problemy np. gdy słońce pada stale na stronę z czujnikiem. Edytowane 17 Sierpnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.