sepa Opublikowano 23 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia Mam pytanie czy wymieniał ktoś rurkę smarująca turbinę w silniku benzynowym 1.2 DIG-T, koszt rurki to 390zl w serwisie a mechanik krzyknął za wymianę 1200 zł bo trzeba wyjąć DPF, kolektor i turbinę. Miał ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExploRer Opublikowano 26 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia W dniu 23.08.2024 o 20:50, sepa napisał: Mam pytanie czy wymieniał ktoś rurkę smarująca turbinę w silniku benzynowym 1.2 DIG-T, koszt rurki to 390zl w serwisie a mechanik krzyknął za wymianę 1200 zł bo trzeba wyjąć DPF, kolektor i turbinę. Miał ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie? DPF w 1.2 ? Już to przerabiane było na YT w "Historiach Warsztatowych", że potem się tłumaczyli, że Pulsar 1.2 nie ma DPFa... A co się dzieje z rurką ? Cieknie ? w ASO ile sobie życzą, pytałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.