Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Connect -aplikacja przestała pokazywać aktualne dane.


Veteran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

Mam problem z aplikacją nissan connect- od jakiegoś nie zmienia się pozycja samochodu na mapie, nie zmienia się szacowany zasięg, drogomierz- tak jakby aplikacja zatrzymała się i zapamiętała dane z przed kilku dni. Dodatkowo po wejściu w aplikację pojawia się komunikat na pomarańczowym tle informujący, że nie można potwierdzić terminu serwisu.  Usunięcie i ponowne zainstalowanie aplikacji w telefonie nic nie dało.

Pytanie do osób użytkujących - też tak macie, czy to u mnie coś nie działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Z mojego doświadczenia póki co to apliakcja często żyje swoim życiem niestety. U mnie aktualnie rownież podobne komunikaty i pozycja na mapie nie odpowiadająca rzeczywistości. 

Może jakiś update będzie lada moment, w czasie ostatnich 2 miesięcy był już 1. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też niestety ostatecznie "zawiesiła się" w czwartek. Wcześniej pokazywała cuda, teraz wisi. Zgłoszone na infolinię Nissana. Podobno wysłane zgłoszenie do Działu Informatyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

Działa częściowo , historia jazdy  nie podaje szczegółów  zużycia , odległości i czasu.

Zdalna blokada , światła ,klakson raz działa a na drugi dzień nie.

Reszta ok.

Zgłosiłem problem na infolinii i o dziwo zajęli sprawą.

Odinstalowanie aplikacji , reset konta itp. ale bez rezultatów.

Czekam na ich dalsze sugestie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj powróciła pełna funkcjonalność. Zobaczymy na jak długo 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie  wszystko działa poprawnie, tylko pokazuje się pomarańczowy prostokąt z notką o serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 18.10.2024 o 15:32, Veteran napisał:

Dzień dobry.

Mam problem z aplikacją nissan connect- od jakiegoś nie zmienia się pozycja samochodu na mapie, nie zmienia się szacowany zasięg, drogomierz- tak jakby aplikacja zatrzymała się i zapamiętała dane z przed kilku dni. Dodatkowo po wejściu w aplikację pojawia się komunikat na pomarańczowym tle informujący, że nie można potwierdzić terminu serwisu.  Usunięcie i ponowne zainstalowanie aplikacji w telefonie nic nie dało.

Pytanie do osób użytkujących - też tak macie, czy to u mnie coś nie działa?

Hej! W sobotę odebrałem auto i jak na razie wszystko działa. 

Komunikat na pomarańczowym pasku pojawia się, jeśli w aplikacji nie ustawisz żadnego terminu serwisu. Można ręcznie datę wprowadzić, zapisać i komunikat zniknie.

Ale pytanie mam do Was: na jak długo macie aktywne usługi? Mi pokazuje przy tych najbardziej dla mnie istotnych tylko roczną subskrypcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Apka działa na "pół gwizdka"

Pozycja GPS  podaje błędny adres

Zdalne odblokowanie ,światła,klakson  raz działają raz nie

Nie działają szczegóły  : zużycia , czasu i odległości

Pokazuje tylko zbiorcze dane  / poniżej zrzut ekranu , ikony podświetlone na szaro  nieaktywne/

https://ibb.co/ZNzyhFw

 

Usługi aktywne do:

2025  smart alerts , planowanie podr. , remonte control

2029  kontakt nissan , stan tech. , historia  i analiza stylu jazdy ,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Gumas napisał:

Ale pytanie mam do Was: na jak długo macie aktywne usługi? Mi pokazuje przy tych najbardziej dla mnie istotnych tylko roczną subskrypcję.

W moim, z 2022 roku, pokazuje subskrybcje do 2025 i 2029 (na krótszy okres brak). Czyli 3 lub 7 lat od daty zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2024 o 16:38, Axor napisał:

Witam,

Apka działa na "pół gwizdka"

Pozycja GPS  podaje błędny adres

Zdalne odblokowanie ,światła,klakson  raz działają raz nie

Nie działają szczegóły  : zużycia , czasu i odległości

Pokazuje tylko zbiorcze dane  / poniżej zrzut ekranu , ikony podświetlone na szaro  nieaktywne/

https://ibb.co/ZNzyhFw

 

Usługi aktywne do:

2025  smart alerts , planowanie podr. , remonte control

2029  kontakt nissan , stan tech. , historia  i analiza stylu jazdy ,

 

Kurczę, okazuje się, że mi też - dokładnie tak samo - tylko zbiorcze dane pokazuje. Jak komuś działa, to można wejść w "Zużycie" i pokaże coś więcej? Bo w tej formie jest to bezużyteczne. Po co mi informacja o ilości tras, jeśli nie zobaczę ile średnio pali itp.?

Ogólnie wkurza fakt, że w Europie nie ma opcji zdalnego odpalania (żeby wnętrze nagrzać). Widziałem, że w stanach są firmy, które udostępniają taką opcję z własną aplikacją nawet dla starszych modeli, które nie łapały się na Nissan Connect.

A podobno w Korei jest w opcji możliwość używania kamer w Hyundai jako rejestratorów - wystarczy podpiąć pendrive'a... Tylko w Unii wszystkiego zakazują. Niedługo myśleć zakażą, żeby nie urazić głupich.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...