Veteran Opublikowano 18 Października Udostępnij Opublikowano 18 Października Dzień dobry. Mam problem z aplikacją nissan connect- od jakiegoś nie zmienia się pozycja samochodu na mapie, nie zmienia się szacowany zasięg, drogomierz- tak jakby aplikacja zatrzymała się i zapamiętała dane z przed kilku dni. Dodatkowo po wejściu w aplikację pojawia się komunikat na pomarańczowym tle informujący, że nie można potwierdzić terminu serwisu. Usunięcie i ponowne zainstalowanie aplikacji w telefonie nic nie dało. Pytanie do osób użytkujących - też tak macie, czy to u mnie coś nie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kk51 Opublikowano 18 Października Udostępnij Opublikowano 18 Października Hej, Z mojego doświadczenia póki co to apliakcja często żyje swoim życiem niestety. U mnie aktualnie rownież podobne komunikaty i pozycja na mapie nie odpowiadająca rzeczywistości. Może jakiś update będzie lada moment, w czasie ostatnich 2 miesięcy był już 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario111 Opublikowano 19 Października Udostępnij Opublikowano 19 Października U mnie jak na razie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaroSz Opublikowano 19 Października Udostępnij Opublikowano 19 Października U mnie też niestety ostatecznie "zawiesiła się" w czwartek. Wcześniej pokazywała cuda, teraz wisi. Zgłoszone na infolinię Nissana. Podobno wysłane zgłoszenie do Działu Informatyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 19 Października Udostępnij Opublikowano 19 Października u mnie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axor Opublikowano 20 Października Udostępnij Opublikowano 20 Października Witam , Działa częściowo , historia jazdy nie podaje szczegółów zużycia , odległości i czasu. Zdalna blokada , światła ,klakson raz działa a na drugi dzień nie. Reszta ok. Zgłosiłem problem na infolinii i o dziwo zajęli sprawą. Odinstalowanie aplikacji , reset konta itp. ale bez rezultatów. Czekam na ich dalsze sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaroSz Opublikowano 20 Października Udostępnij Opublikowano 20 Października Dzisiaj powróciła pełna funkcjonalność. Zobaczymy na jak długo 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 20 Października Udostępnij Opublikowano 20 Października U mnie wszystko działa poprawnie, tylko pokazuje się pomarańczowy prostokąt z notką o serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.