khuebk Opublikowano 27 Października Udostępnij Opublikowano 27 Października Wczoraj przy powrocie do domu próbowałem wrzucić 5 bieg, lecz nie dało się. Tak jakby 5 oraz 6 nie było nigdy w tym samochodzie a sama skrzynia to byłaby 4 biegowa. Ani na włączonym silniku, ani na wyłączonym, nie da się tych dwóch biegów wrzucić. Pierwszy raz się spotkałem z takim problemem. Dodam że przy próbie wrzucenia 5 z 4 to jest jakby blokada, jakby to był koniec skrzyni. Dodaję podlągowy rysunek o co mi dokładnie chodzi. Model: Qashqai II 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JasiQ Opublikowano 27 Października Udostępnij Opublikowano 27 Października hmmm pewnie synchronizatory, tylko nie naprawiaj tego w ASO, za samą rozbiórkę skrzyni i demontaż wezmą 2k jak nie więcej a całość naprawy ponad 4 znając ich metody postępowania. Chyba, że sprawa dotyczy linki lub wybieraka. Polecam też wymieniać olej co 2-3 przeglądy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
khuebk Opublikowano 27 Października Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 1 minutę temu, JasiQ napisał: Chyba, że sprawa dotyczy linki lub wybieraka. Polecam też wymieniać olej co 2-3 przeglądy Czyli jeśli wybierak będzie uszkodzony (gdzie wraz z tata, który jest właścicielem samochodu wydaję się nam że to on jest problemem) to najlepiej zrobić w aso? Dlaczego nie u zwykłego mechanika zaufanego? Może uszkodzić? Nie dać sobie z tym rady? A jeśli samochód dałbym do firmy która zajmuje się naprawami skrzyni biegów i innych usterek a nie aso? Po przeczytaniu przykładowych usterek synchronizatorów nie wydaje mi się aby to były one, bo nie mam żadnego z objawów, które wyczytałem. Biegi od 1 do 4 wraz z Reversem chodzą płynnie, żadnego zgrzytu, trudności przy zmianie. Samochód ma przejechane ledwo 90 tyś km Przy problemach z tym powinienem móc przesunąć dźwignię zmiany biegów w stronę 5 oraz 6 biegu, a w moim przypadku to się blokuje, lub kończy tam gdzie jest narysowana czerwona kreska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 29 Października Udostępnij Opublikowano 29 Października Gdzie się udasz w celu diagnozy i naprawy to twoja sprawa. Jeśli masz dobry warsztat prywanty to czemu nie, ale to moja subiektywna opinia bo sam prowadze od lat taki biznes. ASO będzie drożej, a jak warsztad od przekładni to powinien to ogarnąć taniej i lepiej. Najważniejsza jest diagnoza, a tutaj można się wymieniać pomysłami, ale w/g bez pojazdu w ręku nie można nic dokładnie powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Października Udostępnij Opublikowano 29 Października Zaglądałeś pod maskę? Jeżeli nie można włożyć zakresu 5-6 a pozostałe pracują to sprawdź pod maską czy przypadkiem,jakieś zwierzątko nie zostawiło skórki chleba lub kość i blokuje ci przełożenie.Druga sprawa,trzeba by zobaczyć pod mieszek lewarka,czy cięgna są w porządku,na swoim miejscu,a szczególnie linka od lewo-prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.