pablo211111 Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada Witam. Mam problem z Nissanem Qashqai +2 J10 2013 rok, 1.6 dCi przebieg 203 tys km. Otóż po dłuższym postoju, np po nocy trzeba dość długo kręcić rozrusznikiem aby samochód odpalił. Dość długo to ok 5-8 sekund. Po odpaleniu silnika pracuje równo. Gdy raz odpali to później cały dzień jest dobrze. Do tej pory wymieniono filtr paliwa, rozrząd i świece żarowe. Czy miał ktoś podobny problem i udało się go rozwiązać? Będę bardzo wdzięczny za każdą wskazówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziadekJanek Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada Przed wymianą filtra paliwa odpalał dobrze ? Jeśli tak to masz odpowiedź . Zapowietrzony filtr paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo211111 Opublikowano 7 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada Przed wymianą było to samo, od wymiany wymienionych rzeczy zrobiłem 3 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 8 Listopada Udostępnij Opublikowano 8 Listopada Jeżeli po krótkim postoju ale w stanie zimnym uruchamia się normalnie to przyczyną może być układ paliwowy - zapowietrza się lub pompa w zbiorniku pada (pompa na tłoczeniu ma zaworek zwrotny ). Moim zdaniem warto zacząć od wymiany pompy ok. 300zł bez robocizny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo211111 Opublikowano 8 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada Problem występuje przy postoju od około 10 godzin lub więcej i cały czas się pogłębia, tzn trzeba coraz dłużej kręcić. Zastanawiałem się nad pompa paliwa w baku i zrobiłem próbę. Po postoju całonocnym ściągnąłem wąż zasilający za filtrem paliwa i paliwo płynie natychmiast po przekręceniu zapłonu i bez oznak zapowietrzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 8 Listopada Udostępnij Opublikowano 8 Listopada To jeszcze można sprawdzić czy w tym wężu zasilającym nie cofa się do zbiornika. Czasami szybkozłączki na oringach przy przejściu z nadciśnienia na podciśnienie potrafią łapać powietrze. Jak nie kopci po takim długim rozruchu to szukać w układzie paliwowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo211111 Opublikowano 8 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada Nie zauważyłem jakiegokolwiek kłócenia. Po odpaleniu jest wszystko ok. Nie zauważyłem spadku mocy, spalanie raczej w normie (7l po mieście, 4,5-5 trasa). Czytałem kilka tematów z tym problemem ale nikt nie podał konkretnej przyczyny. Wiadomo że w każdym samochodzie może być inna ale mogłoby też nakierować gdyby ktoś podał co było u niego przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 8 Listopada Udostępnij Opublikowano 8 Listopada W takim razie trzeba czekać a jak nikt nie poda konkretnej przyczyny to pozostaje zlecenie naprawy w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo211111 Opublikowano 12 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada Udało się usunąć usterkę ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Przez 3 dni testowania samochód odpala od tzw. "strzała". Przyczyną były podkładki miedziane pod wtryskami. Wymieniłem na nowe i jest dobrze. Stare były wypalone i to konkretnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.