PanKazio Opublikowano 8 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2024 pacjent juke 2010 1.6 190km - na zimnym pali od pierwszego zakręcenia - na gorącym kręci i kręci ale jak się "doda gazu" odpala - wymieniona pompa paliwa - wyczyściłem dzisiaj przepustnicę bezdotykowo zdjęcie przed załączam .. tylko preparatem do czyszczenia - ciężej odpala , obroty falują jeszcze bardziej a po czasie powiedzmy 5 minut gaśnie gdzie szukać przyczyny ? bo już mi ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PME Opublikowano 11 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2024 (edytowane) Jak ma problemy z odpalaniem na ciepłym to bym chyba zastanowił sie nad podmianą czujnikiem położenia wału/wałka. Edytowane 11 Grudnia 2024 przez PME Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanKazio Opublikowano 11 Grudnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2024 18 minut temu, PME napisał: Jak ma problemy z odpalaniem na ciepłym to bym chyba zastanowił sie nad podmianą czujnikiem położenia wału/wałka. dodaję płyn do czyszczenia wtrysków do paliwa i udało się zrobić poprawnie kalibrację przepustnicy i obroty trzymają się ładnie , ale nadal występuje problem z odpaleniem na gorącym silniku , podczas kręcenia trzeba dodać "gazu" i odpali po 2s słychać takie jak by jedno sekundowe skrzypienie drzwi z pod maski takie eeee i już ładnie trzyma obroty , cały czas zalewa silnik błąd P0172 za bogata mieszanka na 1 cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.