lobster Opublikowano 29 Listopada 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2024 Jeśli wyłączymy silnik to woltomierz wskaże napięcie "spoczynkowe" akumulatora czyli zwykle w okolicach 12V czyli 11,6V. I według serwisu jest to norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 29 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2024 2 minuty temu, lobster napisał: Jeśli wyłączymy silnik to woltomierz wskaże napięcie "spoczynkowe" akumulatora czyli zwykle w okolicach 12V czyli 11,6V. I według serwisu jest to norma. mówisz chyba o wyłączeniu całego napędu auta przyciskiem, a nie o samym pracującym/niepracującym silniku spalinowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobster Opublikowano 29 Listopada 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2024 5 minut temu, maro_t napisał: mówisz chyba o wyłączeniu całego napędu auta przyciskiem, a nie o samym pracującym/niepracującym silniku spalinowym Zgadza się, ICE stop i przycisk w położeniu auxilary=11.6V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 29 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2024 3 minuty temu, lobster napisał: Zgadza się, ICE stop i przycisk w położeniu auxilary=11.6V. a kolega pyta czy trzyma napięcie 14V podczas jazdy ale gdy silnik spalinowy nie pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 29 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2024 Dokładnie tak, chciałbym się upewnić, że podczas jazdy lub zatrzymania, gdy silnik spalinowy nie pracuje (się chwilowo wyłączy), to zdarzają się momenty, że napięcie dalej wynosi 14.4V? To by oznaczało, że akumulator rozruchowy jest ładowany przez akumulator trakcyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobster Opublikowano 29 Listopada 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2024 7 minut temu, aquariusmax napisał: Dokładnie tak, chciałbym się upewnić, że podczas jazdy lub zatrzymania, gdy silnik spalinowy nie pracuje (się chwilowo wyłączy), to zdarzają się momenty, że napięcie dalej wynosi 14.4V? To by oznaczało, że akumulator rozruchowy jest ładowany przez akumulator trakcyjny. Trochę ta nasza rozmowa się zapętliła, napęd e-power nie dysponuje alternatorem pod maską, jego rolę pełni generator na spółkę z baterią trakcyjną i przetwornikiem DC/DC. Napięcie 14.4V mam po rozruchu czyli w pozycji "READY", po rozgrzaniu waha się od 12.8/9 do 13.8/9V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.