Gumas Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Po wylogowaniu Nissan Connect Services w pojeździe i apce i ponownym zalogowaniu i dodaniu pojazdu do aplikacji na razie wszystko działa jak powinno łącznie z aplikacją. Zobaczymy jak długo 😜 Może te dodatkowe okienka potwierdzeń od Google są istotne przy tym problemie czytania znaków. (Oczywiście 2 dni wcześniej zrobiłem reset wszystkiego, łącznie z usunięciem konta i ponownym założeniem na ten sam e-mail.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manius Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia U mnie nie działa od poniedziałku. Umówiłem się na serwis na połowę lutego ale wątpię że co kolwiek zdziałają. Powiedz czy po wykonaniu tych czynności system od razu zaczął działać czy po jakimś czasie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumas Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia (edytowane) 2 minuty temu, Manius napisał: U mnie nie działa od poniedziałku. Umówiłem się na serwis na połowę lutego ale wątpię że co kolwiek zdziałają. Powiedz czy po wykonaniu tych czynności system od razu zaczął działać czy po jakimś czasie ? Natychmiast, ale nie wiadomo na jak długo. Problemem może być to, że przy odbieraniu samochodu w salonie ktoś już kilka okienek zignorował wcześniej odpalając silnik i system, a my dodając swoje profile już ich nie ujrzymy bez resetu fabrycznego. Edytowane 31 Stycznia przez Gumas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manius Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Zrobiłem ustawienia fabryczne i faktycznie znaki zaczęły działać poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 31 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 18 godzin temu, 2pac napisał: Podobnie jak u kolegi @Axor trzy-cztery razy był problem m.in. stąd ten wątek. Obecnie od mniej więcej od miesiąca spokój. Tylko zdążyłem pochwalić się, że od miesiąc spokój, a dzisiaj problem wrócił. Który z kolegów dał cynk do Nissana🤣 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axor Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 16 minut temu, 2pac napisał: Tylko zdążyłem pochwalić się, że od miesiąc spokój, a dzisiaj problem wrócił. Który z kolegów dał cynk do Nissana🤣 Witaj w "klubie" , dokładnie tak samo 😖 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumas Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 29 minut temu, 2pac napisał: Tylko zdążyłem pochwalić się, że od miesiąc spokój, a dzisiaj problem wrócił. Który z kolegów dał cynk do Nissana🤣 Ja pisałem. Jak przesłałem dane pojazdu (VIN itp.), to się naprawiło (może przypadek) i działało ok. miesiąca, dopóki nie pojechałem dalej niż zwykle. Zepsuło się w trakcie trasy, dosłownie za rozjazdem drogi, gdzie zwykle skręcałem. Schizofreniczny system. Po resecie fabrycznym i usunięciu konta Nissan Connect Services (które nie powinno mieć związku, bo znaki czyta bez zalogowania się do tego), zaczęło działać. Ale to dopiero 3 dzień... Fakt, że więcej okienek z pytaniami o udostępnianie lokalizacji itp. było od Google po tym resecie niż jak pierwszy i za kolejnymi razami po wylogowaniu i ponownym logowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia W sumie ja to już olewam i tak wyłączam dzwięk lub całość, i niespecjalnie sledzę jakie jest ograniczenie w danym miejscu. Ten asystent i tak jakiś ubogi jest, albo ja nie znam ustawień. Poza ograniczeniem i ewentualnie znakiem odwołującym to nic więcej nie pokazuje. W clio to jeszcze np. zakaz wyprzedzania ze znaku pokazywał i koniec zakazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrade Opublikowano Piątek o 20:15 Udostępnij Opublikowano Piątek o 20:15 2 godziny temu, tomkek1912 napisał: W clio to jeszcze np. zakaz wyprzedzania ze znaku pokazywał i koniec zakazu. W Qashqai też wyświetla znaki zakazu wyprzedzania tylko nie na ekranie głównym a na ekranie znak drogowy (nr 18 z instrukcji) . Wyświetliło się mi to dzisiaj w sumie przez przypadek. A co do do asystenta znaków to działa tak jak u wszystkich w tym wątku czyli na początku działał później było różnie. Jak nie działa to próbowałem przełączyć na profil gościa a później na swój i większości razy to pomagało. Ale to taka proteza jest, myślę że musi wyjść jakaś aktualizacja systemu żeby to działało tak jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manius Opublikowano Sobota o 07:15 Udostępnij Opublikowano Sobota o 07:15 Czy był ktoś z tym problemem na serwisie ? Bo przez telefon gość gada że problem mu nie jest znany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fruko Opublikowano Sobota o 07:51 Udostępnij Opublikowano Sobota o 07:51 Tak ja bylem. Podpieto komputer sprawdzono systemy odpowiedzialne i kamere ktora zczytuje te znaki i wszystko jast OK - a jak wiadomo dziala to swoim zyciem. Jedyna opcja to atakowanie centrale NISSAN zgloszeniami pisemnymi zeby wiedzieli co sie dzieje. Ja prowadze taka wymiane zgloszen .....czy to cos da?- nie wiem ale moze jak tak wiecej nas napisze to moze ktos cos w koncu z tym zrobi. Podobny problem jest tez z NISSAN CONNECT ( zdalne otwieranie i zamykanie). Dziala tez kiedy chce i jak chce. Rowniez prowadze zgloszenia meilowe ale jaki efekt bedzie tez nie wiem. Moze im wiecej nas bedzie zglaszac to cos sie zadzieje. 34 minuty temu, Manius napisał: Czy był ktoś z tym problemem na serwisie ? Bo przez telefon gość gada że problem mu nie jest znany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manius Opublikowano Sobota o 12:42 Udostępnij Opublikowano Sobota o 12:42 Na który e-mail piszesz zrobię to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fruko Opublikowano Sobota o 13:02 Udostępnij Opublikowano Sobota o 13:02 bok_nissan@astara.com 19 minut temu, Manius napisał: Na który e-mail piszesz zrobię to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumas Opublikowano Sobota o 13:09 Udostępnij Opublikowano Sobota o 13:09 Zgłaszajcie. Możecie też dopisać problem z asystentem przy gaszeniu silnika z włączonymi kamerami. Ten komunikat jest zbędny. Ja jak teraz nie rozwiążę problemu z otwieraniem przez aplikację (nie działa mi teraz, a przed resetem fabrycznym działało), to zgłoszę też i opiszę ponownie poprzednie problemy, w których mi nie pomogli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar7man Opublikowano Niedziela o 13:43 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 13:43 (edytowane) Potwierdzam, że u mnie to samo. 271 km na liczniku i kilka dni działało dobrze i cyk, nagle wczoraj przestało (chyba nawet w trakcie jazdy). Teraz system odczytuje tylko znaki z kamery, a z wewnętrznej bazy danych TSR już nie (któraż to ma zapisane limity prędkości w/g pozycji GPS). Nawet próbowałem ją aktualizować (bo o dziwo jest dostępna nowsza!), ale bez powodzenia. Robi się to przez USB, ale po odczytaniu pliku w 100% system wywala "Błąd podczas odczytywania bazy danych z USB..." i d*pa. Pendrive jest OK. Coś tu jest mocno spieprzone. Pora pisać do "wsparcia" :-)... PS. Problem z błędem asystenta parkowania podczas wyłączania samochodu z włączonymi kamerami też u mnie występuje i o dziwo jest znany mojemu dealerowi. Edytowane Niedziela o 13:56 przez dar7man Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinmg Opublikowano Niedziela o 15:54 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 15:54 A przy okazji ktoś sprawdzał czy spotify po zainstalowaniu loguje się na wasze konto bo u mnie błąd połączenia, w YouTube Music identycznie nie mogę zalogować się na swoje konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrade Opublikowano Niedziela o 16:24 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 16:24 U mnie też podobnie aplikacje zainstalowane ze sklepu Play nie działają. Nie można się zalogować ani do Spotify ani do YuoTubeMusic. Właściwie nic zainstalowane w systemie ze sklepu Play nie działa próbowałem jaką pogodę czy coś innego i pojawia się informacja "aplikacja nie sprawdzona przez Nissan" czy coś w tym stylu i kręci się kółeczko i tyle z pokładowego system Google, którym tak się chwalili po liftingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar7man Opublikowano Niedziela o 21:21 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 21:21 (edytowane) 5 godzin temu, marcinmg napisał: A przy okazji ktoś sprawdzał czy spotify po zainstalowaniu loguje się na wasze konto bo u mnie błąd połączenia, w YouTube Music identycznie nie mogę zalogować się na swoje konto. Karta SIM od Orange w samochodzie ma dostęp do internetu ale w bardzo ograniczonym zakresie: Mapy, Assistant, aktualizacje i instalowanie aplikacji ze sklepu Play (gdzieś to jest napisane chyba w skróconej instrukcji). Ale żeby same aplikacje mogły łączyć się z internetem to musisz dostarczyć takowy do samochodu. Normalnie można wykupić pakiet takiego odstępu poprzez wbudowaną kartę SIM (Internet on the Move), w sklepie aplikacji NissanConnect. Niestety póki co nie w PL (w załączniku lista krajów gdzie można). Może importer jeszcze tego nie załatwił z Orange - nie wiem (warto ich o to pomęczyć). Na teraz chyba jedyne rozwiązanie to na komórce odpalić router wifi i podłączyć samochód do tej sieci. Wtedy wszystko działa. PS. Ciekawostka: np. w Fordzie internet kiedyś dostarczał Plus. Ceny tych pakietów były jakieś kosmiczne i chyba nikt tego nie kupował🙂 Edytowane Niedziela o 21:32 przez dar7man 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrade Opublikowano Poniedziałek o 16:30 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 16:30 Dzięki dar7man za wskazówki i uświadomienie że Nissan korzysta z Orange. Rzeczywiście po odpaleniu Hotspot w komórce i połączeniu się z samochodem aplikacje działają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumas Opublikowano Poniedziałek o 18:20 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 18:20 1 godzinę temu, Andrade napisał: Dzięki dar7man za wskazówki i uświadomienie że Nissan korzysta z Orange. Rzeczywiście po odpaleniu Hotspot w komórce i połączeniu się z samochodem aplikacje działają. Jak się wejdzie w komunikat, który mówi żeby połączyć się z siecią, to otwiera się właśnie strona Orange. Ja i tak korzystam z YT bez reklam za pomocą przeglądarki Brave, której nie da się zainstalować w systemie, bez kombinacji, więc wolę odpalać z telefonu. Tylko uchwytu do tej pory nie wymyśliłem sensownego. Ktoś jakiegoś używa? Jak mocowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manius Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Dziś od rana brak internetu w aucie. Cały czas offline, asystent Google nie działa itp. Ja pier….. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.