Saffy Opublikowano 27 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2024 Po wylaniu całego oleju czujnik nadal pokazuje że jest go full, czy można go w jakiś prosty sposób wyczyścić lub wymienić ? Mam problem z jego wyjęciem trzyma się na śrubie ale po jej wykręceniu nadal nie mogę go wyciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 27 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2024 Sprawdz jakie DTC sa i wtedy mozna cos wiecej bedzie powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saffy Opublikowano 27 Listopada 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2024 46 minutes ago, OsobaNN said: Sprawdz jakie DTC sa i wtedy mozna cos wiecej bedzie powiedziec. Pojazd nie posiada żadnych kodów DTC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 28 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2024 W dniu 27.11.2024 o 16:17, Saffy napisał: Pojazd nie posiada żadnych kodów DTC Z instrukcji HR16DE wynika, że jest to raczej czujnik poza systemem kontroli silnika, i DTC raczej nie będzie żadnych. Przed demontażem dobrze jest zobaczyć jak wygląda nowy i jaki ma sposób osadzenia w korpusie. PS. mimo , że wskazuje full olej do poziomu na bagnecie zalej! Instrukcja ma 5,3 Mb i nie mogę jej załączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 3 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2024 W dniu 28.11.2024 o 19:43, mitet napisał: Z instrukcji HR16DE wynika, że jest to raczej czujnik poza systemem kontroli silnika, i DTC raczej nie będzie żadnych. Przed demontażem dobrze jest zobaczyć jak wygląda nowy i jaki ma sposób osadzenia w korpusie. PS. mimo , że wskazuje full olej do poziomu na bagnecie zalej! Instrukcja ma 5,3 Mb i nie mogę jej załączyć. Jest wpięty .. np DTC B2321 lub B2322. Jesli nie ma błędów co jest dziwne to wymienił bym czujnik i zobaczył czy coś dalej się dzieje. Można jeszcze sprawdzic przy okazji czy jest połaczenie na złaczu czujnika ( F65 piny 1 i 3 ) a złaczem ( M141 piny 32 i 33 ) do wskanikow na desce ale to wymaga troche pracy. I czy to wyjscie ma uziemnienie ( złącze M141 pin 32 ). Warto też sprawdzić opornosc na czujniku piny 1 i 3 pownoo byc okolo 3-20 oma. Być może jeśli czujnik jest ok ( lub nowy ) to licznik na desce trzeba wymienić lub naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r5k4 Opublikowano 8 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2024 Może się podłącze do tematu. Wymieniłem czujnik i włączyłem zapłon /bez oleju/ .Na tablicy pojawił się komunikat o oleju /na biało/. Zalałem olejem, włączyłem zapłon i brak komunikatu o oleju. Zlałem olej i też brak komunikatu. Co może być przyczyną. Czujnik wymieniałem bo nie miałem żadnych komunikatów o oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 9 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2024 Według instrukcji obsługi Nissan należy sprawdzać poziomu oleju regularnie. Według instrukcji obsługi Nissan zaleca sprawdzanie poziomu oleju co 5000km (3000mil). Powyższe nie odnosi się chyba do wskaźnika na wyświetlaczu a do miarki na bagnecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.