kukukuczek Opublikowano Wtorek o 14:59 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 14:59 Witam wszystkich. Na warsztat trafił do mnie nissan qashqai z innego warsztatu gdzie rozłożyli ręce i szczerze...też pomału rozkładam. Dlatego proszę o.pomoc. otóz: 1. Auto rano po odpaleniu i przejechaniu 200m straciło moc stopniowo i zgasło. 2. Na warsztacie stwierdzili uszkodzenie UPG. Głowice zregenerowali wszystkie nowe uszczelki, rozrząd nowy sprawdzany 3 razy. 3. W pojeździe NIE MA PŁYNU CHŁODNICZEGO, a jak uda się go odpalić to trzeba wychodzić z warsztatu - tak kopci. Delikatnie czuć benzynę. Z takimi objawami Auto trafiło do mnie. Co zrobiłem : 1. Sprawdzenie rozrządu- OK 2. Pomiar kompresji - OK (14,14,14,14) 3. Świece i cewki nowe 4. Sprawdzenie pompy paliwa i pracy wtryskiwaczy-OK 5. Przepustnica podkładan - bez zmian. 6. Przepływomierz podkładany- beż zmian 7. Czujnik wałka - bez zmian 8. Diagnostyka komputerowa zero błędów 9. Czasy wtryskiwaczy około 7-10ms ! 10. Sondy odpinane - bez.zmian. Auto ma problemy z odpaleniem, po odpięciu przepływomierza, zapala dużo lepiej, trzyma 3 tys obr lecz Po dodaniu gazu gaśnie. Jeśli ktoś ma jakieś pomysł to proszę o odpowiedź, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 17 godzin temu Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu Kompresja na cylindrach dla HR16DE standard to 15 bar a minimum to 14,7. Maksymanla wartość różnicy pomiędzy garami to 0,06 bara. 14 barów to za mało. Sprawdziłeś boroskopem jak wyglądają gładzie i zawory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.