kukukuczek Opublikowano wczoraj o 14:59 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 14:59 Witam wszystkich. Na warsztat trafił do mnie nissan qashqai z innego warsztatu gdzie rozłożyli ręce i szczerze...też pomału rozkładam. Dlatego proszę o.pomoc. otóz: 1. Auto rano po odpaleniu i przejechaniu 200m straciło moc stopniowo i zgasło. 2. Na warsztacie stwierdzili uszkodzenie UPG. Głowice zregenerowali wszystkie nowe uszczelki, rozrząd nowy sprawdzany 3 razy. 3. W pojeździe NIE MA PŁYNU CHŁODNICZEGO, a jak uda się go odpalić to trzeba wychodzić z warsztatu - tak kopci. Delikatnie czuć benzynę. Z takimi objawami Auto trafiło do mnie. Co zrobiłem : 1. Sprawdzenie rozrządu- OK 2. Pomiar kompresji - OK (14,14,14,14) 3. Świece i cewki nowe 4. Sprawdzenie pompy paliwa i pracy wtryskiwaczy-OK 5. Przepustnica podkładan - bez zmian. 6. Przepływomierz podkładany- beż zmian 7. Czujnik wałka - bez zmian 8. Diagnostyka komputerowa zero błędów 9. Czasy wtryskiwaczy około 7-10ms ! 10. Sondy odpinane - bez.zmian. Auto ma problemy z odpaleniem, po odpięciu przepływomierza, zapala dużo lepiej, trzyma 3 tys obr lecz Po dodaniu gazu gaśnie. Jeśli ktoś ma jakieś pomysł to proszę o odpowiedź, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu Kompresja na cylindrach dla HR16DE standard to 15 bar a minimum to 14,7. Maksymanla wartość różnicy pomiędzy garami to 0,06 bara. 14 barów to za mało. Sprawdziłeś boroskopem jak wyglądają gładzie i zawory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.