Agamek12 Opublikowano 16 godzin temu Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu (edytowane) Hej. 1.2t. 138kkm. 2016r. Rozrząd zmieniony przy 132kkm. Podczas przyspieszania w okolicach 2200rpm czuć przez ulamek sekundy delikatna czkawka. Auto ma moc, nie dymi, odpala normalnie. Co to może być? Komputer jeszcze nie podłączany. Edytowane 16 godzin temu przez Agamek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uti Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu Czesc, turbodziura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 14 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu 40 minut temu, uti napisał: Czesc, turbodziura? Nie, to nie turbodziura. Generalnie od około 1500rpm już jakoś przyspiesza dość rowno, tylko przy tych 2200rpm ma krociotka czkawke/szapniecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 11 godzin temu Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu Też mnie to denerwowało ale już się przyzwyczaiłem. Mechanik mi powiedział, że ten moment "zastanowienia się silnika" spowodowany jest zmiennymi fazami rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamek12 Opublikowano 9 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu 2 godziny temu, tz1609 napisał: Też mnie to denerwowało ale już się przyzwyczaiłem. Mechanik mi powiedział, że ten moment "zastanowienia się silnika" spowodowany jest zmiennymi fazami rozrządu. Możesz mieć rację. Bardzo podobny objaw miałem w corolla e11fl z vvti - ale tam zmiana faz nasteppwala w okolicach 3000rpm. W qq obstawiam raczej moment zmiany geometrii turbiny... W piątek posłucham komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu Typowy dla tego silnika kangurek. Czasem jest mniejszy, a czasem większy. Wpływ mogą mieć brudne zawory, dolot, czujniki MAP, czasem nieszczelności dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.