zaq79 Opublikowano 10 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2024 Cześć W moim "nowym" X-ie przy niskich temperaturach pojawił się problem z uruchamianiem silnika - trzeba dłużej "pokręcić". Sprawdziłem świece żarowe (mają po ok. 0.6 - 0.8 oma) więc są OK. Po sprawdzenie błędów w komputerze - aplikacja pokazuje błąd P0380. Brak sygnalizacji błędów na desce rozdzielczej. 1) Czy wymiana modułu - poza tym że jest zamontowany w tragicznym do wymiany miejscu wymaga podłączenie samochodu do komputera i programowania go aby "współpracował z moim X-em??? 2) W internecie przewijają się dwa modele modułu świec żarowych do silników 1.6 dCi - oznaczenie RCS/8-12 12V 271206395R - oznaczenie RCS/8-12 12V 8200558438A Który będzie pasował? Macie jakieś ewentualne sugestie w czym może być jeszcze problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 10 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2024 Swieca zarowa powinna miec 02-06 oma. Sprawdzic trzeba jeszcze obwod zasilana ze strownika czyli zlacze F140 i styki 6 10 do masy czy jest napiecie z akumulatora. Oraz ECM zlacze F117 styki 35 i 67 do steronika F140 styki 11 i 9 powinna byc ciaglosc. Sterownik do kazdej swiecy czyli F140 stylki 1 do 4 to odpowieniki swiec zarowych zlacza F95 do F98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq79 Opublikowano 10 Grudnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2024 Dzięki Gdzie znajdę schematy w których są wspomniane przez Ciebie oznaczenia złącz? M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq79 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2024 Cześć Moduł o który pisałem powyżej to sterownik grzałek nurnikowych - czy jak one się nazywają. Moduł - przekaźnik świec żarowych dla silnik 1.6dCi ma oznaczenie 0 281 003 070 firmy Bosch - a przynajmniej taki mam u mnie. Jak by kogoś interesowało jak jest zbudowany w środku - poniżej kilka zdjęć . Jak widać nie można tego już nazwać klasycznym przekaźnikiem - nie ma cewki, nie ma styków .... ewentualnie przekaźnik półprzewodnikowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.