krzysztof42 Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Witam mam pytanie do posiadaczy qashqaia j12 po liftingu czy macie możliwość w aplikacji telefon zapisanie pozycji ulubione . U mnie w momencie próby dodania kontaktu system wyrzuca mnie do menu głównego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axor Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 10 minut temu, krzysztof42 napisał: Witam mam pytanie do posiadaczy qashqaia j12 po liftingu czy macie możliwość w aplikacji telefon zapisanie pozycji ulubione . U mnie w momencie próby dodania kontaktu system wyrzuca mnie do menu głównego. U mnie tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof42 Opublikowano 4 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia To może będzie jakaś aktualizacja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axor Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Mam samochód od października i nie działa od samego początku. To jest chyba najmniejszy z problemów z całym systemem. Aplikacja działa jak chce , system rozpoznawania znaków / z google/ tak samo. O dwóch dni polecenia głosowe albo nie działają ,a jak zaskoczą to z gigantyczną zwłoką / typu wyznacz trasę , pogoda / Do tego jest taka ikonka z samochodzikiem i jest czasami przekreślona co oznacza brak wymiany danych pomiędzy samochodem a jakimś tam serwerem. Miało być tak kolorowo a wyszło jak zawsze 😡 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof42 Opublikowano 4 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Ta ikonka to chyba brak połączenia internetowego z samochodem i może dlatego te problemy. Pisz do nissan polska niech się wypowiedzą im więcej zgłoszeń to może wydadzą aktualizacje. Ja napisałem i czekam na odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof42 Opublikowano 7 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Informacja z serwisu w dwóch nowych autach problem występuje więc wydają auta z wadą pisać do centrali Nissana niech wydadzą aktualizację może to poprawi komfort użytkowania auta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.