open1234 Opublikowano Środa o 07:46 Udostępnij Opublikowano Środa o 07:46 Czesc, J10 2.0 benzyna zbyt duze cisnienie cisnienie oleju, nowy rozrzad, nowe pierscienie.Na zimnym silniku 7,5bar cisnienia oleju na wolnych obrotach a gdy sie zagrzeje to 3bary bary na wolnych obrotach, zawor przelewowy w pompie oleju dobry, odma dobra co moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano Środa o 13:43 Udostępnij Opublikowano Środa o 13:43 A nie jest przypadkiem za duzo oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano Czwartek o 17:09 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:09 A dlaczego ten pomiar ciśnienia był wykonywany i kto ten remont (mogący być przyczyną takich parametrów jak coś poszło nie tak) wykonywał?. A na początek sprawdzić przyrząd pomiarowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
open1234 Opublikowano Piątek o 09:00 Autor Udostępnij Opublikowano Piątek o 09:00 15 godzin temu, mitet napisał: A dlaczego ten pomiar ciśnienia był wykonywany i kto ten remont (mogący być przyczyną takich parametrów jak coś poszło nie tak) wykonywał?. A na początek sprawdzić przyrząd pomiarowy. Poniewaz slychac gwizd od strony rozrzadu a dokladniej od kola na wale dopiero po 400km, ciezko znalezc przyczyne bo wsxystko bylo dobrze, Przyrzad pomiarowy pokazuje dobre wartosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano Piątek o 12:53 Udostępnij Opublikowano Piątek o 12:53 W takim razie jak problem pojawił się po remoncie z ingerencją w kanały olejowe to tam należy szukać przyczyny. Prawdopodobnie nastąpiło przytkanie kanału (silikon, kawałek uszczelki itd.) lub nieprawidłowy montaż powodujący zaślepienie kanału. Temat dla tego kto naprawiał, coś poszło niestety nie tak. A nikt nie lubi poprawiać po sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
open1234 Opublikowano wczoraj o 12:55 Autor Udostępnij Opublikowano wczoraj o 12:55 23 godziny temu, mitet napisał: W takim razie jak problem pojawił się po remoncie z ingerencją w kanały olejowe to tam należy szukać przyczyny. Prawdopodobnie nastąpiło przytkanie kanału (silikon, kawałek uszczelki itd.) lub nieprawidłowy montaż powodujący zaślepienie kanału. Temat dla tego kto naprawiał, coś poszło niestety nie tak. A nikt nie lubi poprawiać po sobie. A w tych silnikach nie jest wadliwa pompa oleju? gdzie mogl sie zaciac zawor, bo giwzda przez za duze cisnienie i za bardzo lancuch napina, kolejna kwestia ze pare opilkow w misie jest. Nowa pompe oleju ciezko zdobyc same używki na necie a cena tez kosmos. Niestety tu padlo ze ja poprawiam po sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 22 godziny temu Udostępnij Opublikowano 22 godziny temu Dla MR20 ciśnienie oleju temperatura silnik gorący 80 st C , bieg jałowy - 0.8 bar, 2000 obr/min - 4,5 bar. Ale jak pojawiły się opiłki , to moim zdaniem najlepiej szukać używanego silnika z gwarancją rozruchową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
open1234 Opublikowano 19 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 19 godzin temu 2 godziny temu, mitet napisał: Dla MR20 ciśnienie oleju temperatura silnik gorący 80 st C , bieg jałowy - 0.8 bar, 2000 obr/min - 4,5 bar. Ale jak pojawiły się opiłki , to moim zdaniem najlepiej szukać używanego silnika z gwarancją rozruchową. Opilki pojawily sie prawdopodobnie z walka wyrownowazajacego, silnik nie bedzie zmieniany poniewaz jest wyremontowany tylko pytanie moje jest takie czy tu sa wadliwe pompy jesli sa tak slabo dostepne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 18 godzin temu Udostępnij Opublikowano 18 godzin temu Tylko co da wymiana pompy, gdyby ciśnienie było za niskie to można by było podejrzewać pompę. A z drugiej strony wymiana używanej na używaną?, jak już to na nową. Zacznij od oceny skąd pochodzą opiłki i gdzie się przemieściły. Może podniosły ciśnienie oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
open1234 Opublikowano 15 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu 2 godziny temu, mitet napisał: Tylko co da wymiana pompy, gdyby ciśnienie było za niskie to można by było podejrzewać pompę. A z drugiej strony wymiana używanej na używaną?, jak już to na nową. Zacznij od oceny skąd pochodzą opiłki i gdzie się przemieściły. Może podniosły ciśnienie oleju. Bedzie wymianiana na nowa. Mialem juz raz taki przypadek gdzie zawor pd regulacji cisnienia sie zacial i zatarlo silnik wessalo filtr oleju przez za duze cisnienie, Opilki pochodza z tego walka jest lekko przytarty i mozliwe ze panewke w tej pompie przytarlo dlatego stad moje pytanie czy sa wadliwe, wiec pompe podejrzewam przez zaxiety zawor od regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 6 godzin temu Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu Oby się udało naprawić , Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.