Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Odbiór T33 z salonu


KyleK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie (i Panie, jeżeli są),

Wracam na forum (niestety nie mogę odzyskać starego konta, stąd założyłem nowe), wcześniej był J10 (po FL) i następnie T32, a teraz odbieramy T33.

Pytanie ogóle: czy na coś szczególnie zwrócić uwagę przy odbiorze?

Pytanie szczegółowe: folie/ceramika - brać, a jeżeli tak, czy u dealera czy w zewnętrznej firmie, i jeżeli folie, to na całość? T32 po kilku latach miał dość zmasakrowaną maskę od różnych drobin i to mnie skłania do zastanowienia. Dealer proponuje ceramikę za 5.000 zł podobno działającą 4 lata, folie na całość to chyba ok. 10.000 zł.

Ewentualnie ktoś poleci zewnętrzną firmę robiącą folie w Warszawie?

Edytowane przez KyleK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje 😃

W kwestii foli czy ceramiki nie pomogę bo nie korzystałem, ale pozwoliłem napisać, bo mam podobną historię z marką Nissan, z tą różnicą ze była jeszcze Almera N16, a potem QQ J10 (z 2007), potem T32 (z 2015) i od roku T33.

Przy odbiorze nie ma za bardzo co sprawdzać właściwie oprócz ew. jakiś drobnych uszkodzeń czy otarć (co zdarzyło sie z Almerą i QQ). Ale chyba obecnie inne standardy są, bo z Xtrail żadnych problemów nie było jakościowych (może to kwestia ze z Japoni).

A w kwestii lakieru T32 to po 9 latach był w bardzo dobrym stanie, moze dlatego, ze nigdy nie myłem na automatycznej, a jedynie na ręcznej (tyle ze systematycznie). I teraz tez po roku stan idealny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, gratulacje

Sprawdź co masz z wyposażenia, bo ja się zdziwiłem że nie mam lewarka i się dowiedziałem że epower z zestawem naprawczym to nie ma.

Wiec skontroluj co masz a co wydaje ci się że powinieneś mieć a nie ma, niech powiedzą dlaczego nie ma.

Ja nie brałem haka ale mam chlapacze.

Lakier jest raczej cienki i co do foli to za całe auto 10000 to albo super okazja albo folia raczej niskiej jakości. No i z położeniem może być różnie.

Przynajmniej zrób przód w foli i reszta może być ceramika. Albo całe w foli. To zależy jak uważasz, jak nie lubię  mieć poobijanego auta, ale jak ktoś uważa że robisz to dla następnego właściciela to ma takie prawo. Wolę folię niż bezużyteczny szklany dach.

No ogólnie jak pisał przedmówca obejrzyj cały czy nie jest uszkadzany, jak sprawdzałem grubość lakieru w zasadzie z powodu czy przypadkiem nie miał szkody transportowej:).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, JJacek napisał:

Super, gratulacje

Sprawdź co masz z wyposażenia, bo ja się zdziwiłem że nie mam lewarka i się dowiedziałem że epower z zestawem naprawczym to nie ma.

Nie ma lewarka, bo brak klucza☺️ do kół.

Jedynie co poprawiłem po fabryce to mocowanie tablic. Po prostu je przewierciłem i przykręciłem fabrycznymi śrubkami, bo te wiotkie ramki plastikowe nie wzbudzają zaufania 😀 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak klucza też poprawiłem, kupiłem sobie klucz i nasadki.

Mi ramki poprawiali detalingowcy, też je przykręcili dodatkowo. 😃

Edytowane przez JJacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi.

 Co do klucza czy lewarka - od tego mam assistance. Te usługi działają dobrze, już zdarzało mi się testować.

@JJacek polecisz namiary na detailing?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja położyłem ceramikę + folię na reflektory, klamki, wyświetlacz. Więcej folii to już drogo wychodziło. W firmie zewnętrznej o tyle plus, że porządny wykonawca najpierw dokładnie obejrzy całe auto, żeby nie było, że on coś zepsuł. U mnie nic nie wykrył, ale podobno miał już kilka niespodzianek w autach prosto z salonu. Robiłem we Wrocławiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, KyleK napisał:

Dzięki Panowie za odpowiedzi.

 Co do klucza czy lewarka - od tego mam assistance. Te usługi działają dobrze, już zdarzało mi się testować.

@JJacek polecisz namiary na detailing?

Ja jestem ze Śląska to za daleko będziesz miał.
 

Edytowane przez JJacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2025 o 18:46, danielpoz napisał:

Klucz, lewarek itp. Macie koło zapasowe🤔

Nie mam, ale warto mieć czym dokręcić w razie czego, albo zdjąć i zawieźć do wulkanizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, danielpoz napisał:

Czyli w moim przypadku zupełnie zbędne. 

czasem sie przydaje. 

np. ja ostatnio miałem flaka którego zobaczyłem rano w garażu. podlewarowalem, zdjalem koło i sąsiada poprosiłem o pomoc, żeby zawiózł do wulkanizotra.

poza tym, po wymianie kół warto sprawdzić po 100 km dokręcenie.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To damskie auto więc trudno zakładać żeby kobieta coś lewarowała czy odkręcała😆

Brak koła-brak narzędzi, logiczna sytuacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeżeli chodzi o zabezpieczenie pojazdu to polecam folię PPF i ceramikę. Ja korzystałem z firmy G-Force Auto Detailing, tel. 504093717. Osobiście każdy nowy samochód będę oklejał, warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odbiorze zauważyłem 2-3 rysy na lakierze - od kopa zrobili polerke. Trochę to było przypadkowe, bo auto stało w salonie w mocno nasłonecznionym miejscu i na czarnym lakierze było widać wszystkie mankamenty 😀 

Poza tym warto sprawdzić czy są wszystkie dodatki itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...