TOMM1 Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca (edytowane) Witam mam problem z moim x-trailem 1,7 dci automat przebieg 160 tys. Zapala sie check engine silnika a po dodaniu raptownie gazu zapala sie choinka i auto przechodzi jakby w tryb awaryjny to się dzieje na zimnym silniku po przejechaniu kilkuset metrów. Problem znika na postoju po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach około 15-20 min jak temperatura płynu wzrośnie auto jedzie jakby nic mu nie było. Bardzo proszę o pomoc w temacie Edytowane 1 Marca przez TOMM1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMM1 Opublikowano 3 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca Ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMM1 Opublikowano 3 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca Jest tu ktoś co się zna? HALO!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMM1 Opublikowano 14 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca To jest forum Nissana 🤣🤣🤣🤣 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMM1 Opublikowano 18 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca Może coś powiedzą kody błędów? P0002-23 P0002-F6 P061A-61 P05BD-96 P0002-F6 P15DB-29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca P061A to blad ECM - sprawdzic polaczenia wiazki na poczatek. Potem zresetowac z komutera kalkulator bo pewnie nie liczy momentu obrotowego. Sprawdzic rowniez czujniki abs na kolach bo bledy sa powiazane i jak nie daja sygnalu to wychodza takie kwiatki. P0002 to problem z cisnienien paliwa. Tutaj jest duzo do sprawdzenia. Siłownik przepływu paliwa, Czujnik ciśnienia paliwa. Niskociśnieniowa pompa paliwa. Wycieki, wtryki niedrozne, wyciek z reduktora cisnienia, silownik przeplywu paliwa zablokowany.EGR zatkany, regeneracja DPF nie dziala, filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMM1 Opublikowano 18 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca Dzięki wielkie za podpowiedź, dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMM1 Opublikowano 19 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca Zastanawiające jest to że dzieje się to tylko rano na zimnym silniku i po przekroczeniu 2 tys. obrotów poniżej tych obrotów auto jedzie bez problemu. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.