Wlodrad Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Witam Nissan J11 1.3 dig-t 140 2019 45 tyś przejechane pojawił się znienacka check kody P001178, P0014, P0016, P05BD96 wystąpiło to już dwa razy, zostało skasowane, na trasie po przejechaniu ok 100 km, auto odpala normalnie, silnik chodzi miarowo, moc raczej nie spadła Co może być przyczyną. Czujniki położenia wału korbowego albo rozrządu Tak na szybko zauważyłem że akumulator ma spoczynkowo 11,66 V wszystko działa na razie bez zarzutu Co może być przyczyną checku ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Witam Godzinę temu, Wlodrad napisał: wystąpiło to już dwa razy, zostało skasowane, na trasie po przejechaniu ok 100 km, do czasu ,,,wszystko związane z rozrządem jak będziesz jezdził z tymi błędami tylko je kasował to w końcu bekniesz konkretną cenę za naprawę wiąże się z rozrządem wałki czujniki ,wpisz w google błędy masz opisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wlodrad Opublikowano 18 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca Wszystko działa bez zarzutu Silnik ma normalna moc, równo pracuje, spalanie w normie. Czujniki nie bardzo pasują. Jak może wyglądać rozrząd na łańcuchu po 45 tys ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Jesteś pierwszym właścicielem tegoż wozidła uwierz terazniejsze łańcuchy to są słabsze od rowerowych nie twierdzę żebyś wymieniał posprawdzaj czujniki zawory odkręć obudowę rozrządu coś może poluzowane jakieś przebicie na czujnikach może koło faz rozrządu najpierw diagnostyka po błędach pózniej wymiana lub naprawa. AAA w nissanach już wymieniali łańcuchy po 40 tyś. i to był częsty przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wlodrad Opublikowano 18 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2 godziny temu, baju123 napisał: Witam do czasu ,,,wszystko związane z rozrządem jak będziesz jezdził z tymi błędami tylko je kasował to w końcu bekniesz konkretną cenę za naprawę wiąże się z rozrządem wałki czujniki ,wpisz w google błędy masz opisane To wszystko wiem Tylko że silnik chodzi normalnie i gdyby nie ten check to bym to olał. Odczytałem błędy, tylko że nie ma takich objawów klinicznych które przy nich występują. Jestem w kropce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca zła pozycja wałka rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca 4 godziny temu, Wlodrad napisał: Tak na szybko zauważyłem że akumulator ma spoczynkowo 11,66 V Gdzie te czasy, gdy akumulator z napięciem poniżej 12.3V uważany był za zużyty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Zrób płukankę silnika i zmień olej może łańcuch przeskoczył o ząbek jak wyskakuje check to coś jest nie na rzeczy a już pisałeś że miałeś drugi raz tą niespodziankę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wlodrad Opublikowano 18 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2 minuty temu, baju123 napisał: zła pozycja wałka rozrządu Tylko że to powinno trwać a nie niknąć na powiedzmy 200km. Dodaje łańcuszka nie słychać. Silnik chodzi bez zarzutu. Teraz, baju123 napisał: Zrób płukankę silnika i zmień olej może łańcuch przeskoczył o ząbek jak wyskakuje check to coś jest nie na rzeczy a już pisałeś że miałeś drugi raz tą niespodziankę Serwis olejowy 1000km temu. Bądźmy poważni to nie rower łańcuch nie jest z gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Silnik 1.6 DIG-T opinie, serwis, uwagi w temacie powyżej dodałem dwa rodzaje łańcuchów [ oczywiście że to nie rower ] ja wymieniałem u siebie rok temu przebieg 120kk to już drugi łańcuch u mnie ,przedtem byłem w serwisie to jak to serwis łańcuchów się nie wymienia i oni nie widzą problemu, wymieniłem sam ,sprawdziłem łańcuch był rozciągnięty, założyłem orginał ale już orginalne ślizgi już też inne to jeśli wyskakują ci błędy to lepiej je nie lekceważ po sprawdzaj [ ja osobiście jestem uczulony na błędy ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca 6 minut temu, baju123 napisał: Zrób płukankę silnika i zmień olej może łańcuch przeskoczył o ząbek Czyli metoda doktora Grünsteina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca 4 minuty temu, mitet napisał: Czyli metoda doktora Grünsteina. no a co poradzisz samochodu nie masz na warsztacie błędy wskazują związane z rozrządem wałek, czujnik ,wariator wszystko chodzi jak należy tylko check czasami się zaświeci w/w błędy to co dla żartu albo mechanik albo sam sprawdzaj po błędach do celu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.