lisek Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 No więc Primerka zrobiła mi psikusa. Rano pojechałem do pracy, zaparkowałem i poszedłem pracować. po 8 godzinach wracam, odpalam i... mruga kontrolka poduszki powietrznej. Podejrzewam ze to jakies przebicie albo coś innego i wystarczy zresetować komputer. Czy ktoś może mi powiedzieć czy samemu moge to jako zrobić czy jednak konieczność podłączenia Consulta ? A może nadal jest uszkodzenie jakieś, i jak tylko je usune to przestanie mrugać? Ktoś może ma jakiś pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 no i jakoś sie nie doczekałem odpowiedzi, ale może to i dobrze :-) Problem rozwiązany. Jeśli masz błąd poduchy, nie musisz zasuwać do serwisu :-) Robi się tak: Otwierasz drzwi kierowcy. odpalasz silnik (wazne, nie wystarczy tylko przekrecic stacyjke zeby sie zaswiecily wskazniki) siegasz reka do włącznika w drzwiach i trzeba go (wg. instrukcji) nacisnąć 5razy w ciągu 7sekund. (Prawdopodobnie chodzi o te 5sekund testu!) Mnie się nie udało tak łatwo, ale o tym dalej. Teraz kontrolka poduszki powietrznej mruga kodami błędów. Pierwsze mrugnięcia oznaczają X po przerwie 2sekundowej drugie Y w kodzie błędu XY. Kody błędu poduszki to: 12 - Uszkodzona poduszka kierowcy 17 - Moduł sterujący (umieszczony w tunelu między fotelami) 18 - Poduszka pasażera 19 - Wiele uszkodzeń/Inne uszkodzenia Defekt naprawiamy po odłączeniu akumulatora i odczekaniu 10minut. później raz jeszcze robimy zczytanie kodu błędu. Jeśli nie zostanie żaden znaleziony to wyłączenie zapłonu powoduje usunięcie kodu usterki. WAŻNE!!! Moja P10 jest wyposażona w dwie poduszki, inna procedura jest w wersjach z jedną poduszką, gdyż jest inny moduł sterujący. Wszystkim zainteresowanym mogę przesłać na maila instrukcje po angielsku niestety z autodaty z opisami tych wszystkich historii. Mnie jakoś 5krotne wciskanie w ciagu 7sekund nie wyszło więc zrobiłem tak. odpaliłem silnik i napierdzielałem przyciskiem aż poduszka zgasła. Teraz po odpaleniu normalnie przechodzi test i jest ok. Pozdrawiam wszystkich i nikomu nie życze problemów ze swoimi Nissanami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Cenna informacja, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 no dobra a co z przyczyną powstania tamtych błędów? Udało się je skasowac bo są to widocznie błędy sporadyczne, jesli się znów zakodują do chyba poszukasz przyczyny, na przykład luźnego kabelka zasilającego sterownik itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 no dobra a co z przyczyną powstania tamtych błędów? Udało się je skasowac bo są to widocznie błędy sporadyczne, jesli się znów zakodują do chyba poszukasz przyczyny, na przykład luźnego kabelka zasilającego sterownik itp? dokładnie tak będzie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 identyczny opis jest też do Sunny N14. Niewiem nawet czy były wersje z dwiema poduchami N14, ale kto wie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.