pastrana199 Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca Witam mam problem z Błędem P0011 i szukam podpowiedzi co mógłbym dalej sprawdzić by się tego pozbyć ,wimienione części to Koło zmiennych faz,łańcuch, zawór regulacji ,czujnik wałka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca Witam spróbuj odłączyć aku niech komp się zresetuje tak z pół godziny pózniej pojezdzij wejdz na autodoc klub tam jest objaśnienie tego kodu 😡 może coś przeoczyłeś. na tym forum jest poruszany temat błędu P0011 tam masz opisane przyczyny JACKO29 opisał przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastrana199 Opublikowano 31 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca Wiem tylko nikt nie opisał co było przyczyną tego błędu, akumulator nie pomoże. Kasuje blad i jeżdżę 3 dni dopiero wskakuje check. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca Podstawowe pytanie,czujnik wałka wymieniony na oryginalny czy zamiennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastrana199 Opublikowano 31 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca rorzad i czujnik oryginal, zaczynana naprawa była od czujnika walka i oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komosa18 Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca Jest dwa zawory regulacji faz rozrządu. Jeden od wałka zaworów wydechowych a drugi od wałka zaworów ssących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia (edytowane) Uściślając, są dwa czujniki położenia wałków rozrządu (ssącego i wydechowego) oraz adekwatnie dwa zawory regulacji faz wałków rozrządu. Czujniki można zamienić miejscami (jedna śrubka) i sprawdzić, czy pojawi się inny numer błędu (czyli na innym wałku). Warto też czujniki delikatnie przeczyścić. A zawory można sprawdzić mierząc oporność multimetrem (jest dostęp do pinów jak się zdejmie wtyczkę). PS: Jest też oddzielny czujnik położenia wału, ale to inna historia. Edytowane 5 Kwietnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.