calypso83 Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Wymieniłem łożysko z przodu bo wyło,składam wszystko do kupy odpalam auto , świeci się kontrolka od ABS ,po przejechaniu 20 metrów gaśnie a po kolejnych 300 metrach zapala się i już nie gaśnie.Wymieniłem czujnik bo myślałem że się uszkodził przy wyjmowaniu ale dalej to samo.Czy możliwe że łożysko było wadliwe od nowości?Czy może trzeba jechać na kompa i skasować błąd ? Zwykły tani obd nie widzi żadnych błedów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano Wtorek o 19:27 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 19:27 Niestety trzeba zacząć od przeskanowania dobrym interfejsem, jak świeci kontrolka to albo był błąd i już go nie ma (past) , albo jest ciągle (curent). Błędy - past w systemach bezpieczeństwa same się nie kasują mimo że wszystko już jest ok. Nie jestem pewien ale przy ciągłym błędzie systemu ABS pojazd wchodzi w tryb awaryjny ograniczenie mocy i obrotów do 3000rpm. i nie działa system kontroli toru jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calypso83 Opublikowano Środa o 04:50 Autor Udostępnij Opublikowano Środa o 04:50 No tak czułem że bez kompa się nie obędzie.Miałem w głowie jeszcze plan żeby wsadzić z powrotem te stare łożysko ale jak błąd sam się nie kasuje to raczej to mi nic nie powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.