Gość krzysno Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 czy jest możliwe by ssanie w moim silniku było cały czas włączone, i przez to samochód tyle palił ? ( 17,5 gazu miasto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 A na jałowym biegu masz podniesione obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 nie, ale dopiero jak stoję gdy jadę, nawet powoli, obroty są wysokie, około 1200-1500 (nie mam obrotomierza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 sprawdź skład mieszanki analizatorem spalin to się wyjasni. Na benzynie też ma za wysokie obroty? Może instalacja jest źle wyregulowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 to właśnie analiza spalin jest zła - lambda około 1,22-1,25 nie da się wyregulować na gazie- śrubka jest bardzo przykręcona- instalka I generacji na benzynie obroty są wyższe niż na gazie, choć na gazie też są wysokie, ale na LPG i benzynie, tak jak pisałem, wysokie tylko wtedy kiedy jadę zastanawiam się, czy ssanie może być cały czas włączone, a na postoju jakiś inny regulator je zmniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 aaa - badanie na komputerze Nissan Consult nic nie wykazało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 może właśnie sądę trzeba wymienić,kiepski temat-oryginał ok 700 zeta,podróby 500 nie warto kupywać[jak sprawdzisz sondę to odezwij się do mnie to cośtańszego ci załatwie,albo podpowiem co zrobić] ps,a mocy nie masz odczuwalnie za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 moc wydaje mi się OK co do sondy to też mam jakieś przemyślenia, bo na kompie napięcie na niej czasami przekraczało 1V- mechanik mówił, że może być uszkodzona, ale straciłem do niego zaufanie po innych diagnozach. a instalację gazową mam "na śróbkę" czyli to chyba I generacja- czy sonda bierze jakiś udział w takiej instalce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 nikt nie wie jak działa ssanie w 2,0 DI? A instalka I generacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Jak pierwsza generacja to sonda nie ma dla samej instalacji znaczenia - tak przynajmniej jest u mnie. Nie jest podpięta nigdzie i nie mam emulatora sondy. Taki urok tej instalacji, że co jakiś czas się rozregulowuje, co się przekłada na za niskie/wysokie obroty. Ja minimum dwa razy w roku muszę jeździć do regulacji i na twoim miejscu bym właśnie to zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 niestety już byłem, i pomimo że śrubka jest przykręcona( autko nie wchodzi na maksymalne obroty np na 3 biegu na gazie max ok 120km/h na benzynie dużo więcej) lambda zbyt wysoka- zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 jedź do elektryka niech weźnie tester i sprawdzi normalnie sondę a nie tylko voltomierzem i po krzyku, będziesz miał co do niej pewność, uniwesalka 200zł pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 a może poprostu masz zużyty parownik?membrany po jakimś czasie niszczeją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 też o tym myśłałem, bo instalacja jest z '92 roku!! ale skąd to spalanie na benzynie ( 16 po mieście) i lambda też wysoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.