Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Termometr w N16


Gość Gołąb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

byc moze masz racje ale zanim z nissana odpisza to moze ktos z klubowiczow mi doradzi - z tych co zakladali (ale niekoniecznie bo moze ktos juz mial) i jakies delikatne sugestie ;)

cykne dzisiaj fotke o ile miejsce na to pozwoli.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jezeli dobrze pamietam termometr jest umieszczony w przednim zderzaku, pomiedzy tymi atrapkami (od wewnatrz) Jest tam taki otwor w ktory wkłada sie czujnik , czyli musisz sobie go '"namacać"' :oops:

to jest ta czesc zderzaka nad rejestracja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to jest to miejsce gdzie ten wredny termistor siedzi. Niestety samo podłączenie nie wystarczy, trzeba go uaktywnić a to jest troszkę wredne bo naciskasz obie wajchy od resetu i ustawienia zegara oraz włączasz zapłon przy jednoczesnym zwolnieniu jednego z przycisków. Po tej operacji pojawia się na wyświetlaczu wskazanie niestety zaczyna od -38 potem rośnie do 40 i spada, cała ta kalibracja trwa podczas jazdy ok 2 dni. Koledzy pisali że bez jazdy na wł zapłonie to ok 15 min ale sam nie testowałem. Wiem że u mnie to trwało 2 dni. Przez cały ten czas wskazanie migało. Potem zapaliło się na stałe i teraz miga tylko gdy temp na drodze spadnie w okolice zera (miga tylko stopień celsjusza). Cała ta operacja jest opisana na płytce serwisowej Klamerki :P . Pozdrawiam Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no!! i to sie nazywa serwis!!! a nie jakies tam ASO!!! :) hihi dzieki wielkie!!! tak patrze po tych zdjeciach ze strasznie duzo kabelkow masz przed chlodnica... ja mam tylko dwa :roll: jeden od klaksonu i drugi od... hmm mam nadzieje ze termometru ;)

 

jeszcze raz wielkie dzieki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no!! i to sie nazywa serwis!!! a nie jakies tam ASO!!! :) hihi dzieki wielkie!!! tak patrze po tych zdjeciach ze strasznie duzo kabelkow masz przed chlodnica... ja mam tylko dwa :roll: jeden od klaksonu i drugi od... hmm mam nadzieje ze termometru ;)

 

jeszcze raz wielkie dzieki!!

bo mam dwa klaksony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee to na wypasie almerka ;) w k11 tez mialem dwa trabila jak jakis wielki samochod a twarze przestraszonych ludzi hehe nie do opisania jak uciekali bo mysleli ze cos wiellkiego leci a tu micrusia :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee to na wypasie almerka ;) w k11 tez mialem dwa trabila jak jakis wielki samochod a twarze przestraszonych ludzi hehe nie do opisania jak uciekali bo mysleli ze cos wiellkiego leci a tu micrusia :twisted:

kiedys jak titnolem na goscia w polonezie to chlop tak sie zdenerwowal ze az mu fura zgasla ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała ta operacja jest opisana na płytce serwisowej Klamerki :P

 

Czy jakieś bliższe informacje na temat płytki można uzyskać. Co to dokładnie jest i gdzie to mozna zdobyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała ta operacja jest opisana na płytce serwisowej Klamerki :P

 

Czy jakieś bliższe informacje na temat płytki można uzyskać. Co to dokładnie jest i gdzie to mozna zdobyć.

chcesz to moge ci to wystawic na emule. jak rowniez katalog czesci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała ta operacja jest opisana na płytce serwisowej Klamerki :P

 

Czy jakieś bliższe informacje na temat płytki można uzyskać. Co to dokładnie jest i gdzie to mozna zdobyć.

chcesz to moge ci to wystawic na emule. jak rowniez katalog czesci.

Ja korzystam z DC++ a tam takich rzeczy nie ma. Wiec wystawienie na epule chyba nic nie da. Jak by się dało, to moze wypal płytkę i wrzuć pocztą na mój koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość thomson30

A ja bym prosił na emula, generalnie większość z niego korzysta. Nie mówisz chyba o instrukcji manual service (tą akurat mam i nic tam takiego nie znalazłem). Będę bardzo wdzięczny.

A tak w ogóle - to w końcu ktoś napisałe coś konkternego na temat termometru - wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu macie link na emule a całość się nazywa service manual do wypalenia obraz np. Nero. Waga pliku 422MB :shock:

ed2k://|file|Nissan%20Almera%20n16%20(Deutsch%20-%20English%20-%20Espanol%20-%20Francais)%20(Nero)%20(Service%20Manual).nrg|443150384|E1DDA925EC3DB848F4B96B86F67147EB|h=65KTIQJOHGJ5ZJ4OCQXSE

BEQZWGNQWX4|/

Pozdrawiam Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A jedno pytanko jeśli można. Cena czujki faktycznie - 190 pln. anowie w ASO łąskawie nic nie biorą za jej wpięcie. No i moje pytanko - a może ktoś testował czy termometr Almerowy będzie pracował z czujką od termometru bazarowego ???? Osobiście podejrzewam, problemem może być tylko podpięcie do wtyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość raVonline

NISSAN robi straszna biede ze termometr w aucie to dodatkowa opcja jakby to byl jakis wynalazek :/ żałosne

sam nie mam czujnika ale zastanawiam sie na kupieniem termometru z allegro aby mi pokazywal tem na zewn i wewn auta.. dla nissana to dopiero WYPAS :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...