Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] 1.2 Kable WN


TeroM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po nowym roku ;) Mam nadzieję że ten rok będzie dla Was lepszy niz rok 2005.

 

A teraz mam do Was pytanko, ile kosztowałyby kable WN do mojego autka? Tak po allegro patrze to ~140 zl. Tyle mam liczyć? Jestem zmuszony je kupić bo autko nie paliło na 1 gar(zmierzony kabel, jest trupem). Mieszanka była bardzo wysoka, więc podczas jazdy się tego nie odczuwało. Po zmniejszeniu mu dawki paliwa, tnie. A jak się domyślam 1 kabla nie kupię, musze kupić komplet. Chyba że znacie jakiś tani sklepik na terenie śląska, Zabrze, Gliwice, etc. ;)

 

I mam jeszcze takie pytanka:

Otóż po zatankowaniu za 50 zł, średnio 13l. Na wskaźniku paliwa pokazuje mi połowe. Przy baku 40l połowa powinna wynosić 20l.

 

A druga sprawa zaraz po odpaleniu silnika, jest na wyższych obrotach, po czym wraca do niższych, a jak się go lekko przegazuje, to przez chwilke jest jeszcze na wyższych, ma takie jakby opóźnienie. Akurat jest to testowane na 3 garach, ale chciałbym wiedzieć, normalne zjawisko w tym aucie? Czy spowodowane przez ten kabel WN? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość InterCell

Co do kabli to można kupić osobno - przynajmniej powinno sie dać. Ja kupowałem kable od poloneza silikonowe jakies tam na sztuki - mniej więcej pasują długościami. Oczywiście w Warszawie.

Jesli chodzi o obroty to rozumiem że mówisz o zimnym silniku. Jeżeli tak to nie przejmuj sie tym - jest to sprawka :P automatycznego ssania. U mnie jest tak samo. Po odpaleniu wchodzi na około 1600 obr/min , po przegazowaniu stabilizuje sie na około 1300 a jak sie troszke wskazówka temperatury ruszy to wszystko wraca do normy czyli około 1000 obr/min.

 

Jeśli chodzi o skaźnik paliwa to możesz mieć źle wyregulowany albo ..... hmmm sam nie wiem co ale u mnie też czasami pokazuje po tankowaniu więcej niż mogłoby sie wydawac po tym co pokazuje dystrybutor.

 

Pozdrawiam i życze zadowolenia z autka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn mam taki efekt również na ciepłym silniczku. Zapalam go, bez gazowania, i wchodzi na max 2 s na wyższe obroty.

Jest to dla mnie o tyle dziwne że w Audi tego nie mam :P

 

Po prostu autko jest dla mnie 'nowością' wiele rzeczy się ucze dlatego pytam. ;)

 

Powiem tak: narazie jestem troche zadowolony z autka, przyjemnie sie jezdzi, dość dynamiczne, ale te spalanie. Jak zrobie to do porządku to będzie super fajnie ;)

A jak idzie kupić na sztuki, to jutro się popytam of course. Dzisiaj wieczorem odkryłem dopiero usterke ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o poziom benzyny i wskaźnik to to norma, w mojej k12, jak zaleje do pełna to wskazówka wychodzi o jakieś 2cm za licznik :shock: :lol:

 

tak więc nie ma się czemu dziwić, że połowa, to nie połowa :wink:

 

żyjemy w matriksie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co do poziomu paliwa to powiem, śmieszne :P dziwna matematyka :D

 

A co do kabli to podzwoniłem i sprawa wygląda tak: Kable JC 35 zł, kable Bosch 65 zł. I nie wiem które wziąść. Nie wiem czy produkty JC są dobre. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosch 65 zł to tanio, nie miałbym zaufania do tych za 35,-

A co do wskaźnika paliwa - pokazuje on PRZYBLIŻONY poziom paliwa w zbiorniku (tak jest napisane w instrukcji, włącznie z wyróżnieniem słowa "przybliżony"), przecież tam nie ma żadnej skali liczbowej, tylko orientacyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem te kable za 65... bardziej właśnie byłem za Bosch ;)

A co do tego zbiornika to chciałem się po prostu tylko dowiedzieć czy wszyscy tak mają, czy tylko mój ma takie odchyły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...