Gość pawelk Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 może ktoś mi podpowie jak sprawnie wymienić samemu te paski, bo jak zajrzałem to wydaje mi się, że bez odkręcenia paru rzeczy to ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacbar Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 no stary troche pracy cie czeka, najpierw musisz mieć kanał bo od góry nie dasz rady, potem prawe koło i wszystkie plastiki z prawej strony (przód), dopiero od spodu dojdziesz do śruby montażowej pompy wspomagania a następnie alternatora. śruba pompy wspomagania ma łeb okrągły i zabezpieczona jest przed obracanie specjalną podkładką którą (w przypadku zapieczenia nakrętki) trzeba trzymać w czasie odkręcania (wkrętak montażowy). dopiero po tych czynnościach możesz poluzować regulacje naciągu pasków i wymienić paski. możesz zrobić to sam ale najprawdopodobniej do pompy wsp ktoś będzie musiał ci pomóc prztrzymując tą nieszczęsną podkładkę. czas około 2 godzin jeżeli nie będzie komplikacji. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 :shock: proste jak drut! Aha najważniejsze to się nie zniechęcać :roll: :oops: Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.